BTK App - Alien Wall #72


Bild #1 - Tom: "Hur coolt är inte det där? Skulle ni försöka mata dem? ;)" Fan (Zhokito): "Inte jag... Skulle du, Tom?" Tom: "@Zhokito: Kanske, om jag var med en som visste vad han gjorde... ;)" Fan (@Cynthia): "Vilket är ditt favorit havsdjur? ..... Hajar? xD" Tom: "@Cynthia: Vet inte men jag är rädd för hajar ;)"
Bild #2 - Bill: "Himmeln i Los Angeles!!!" Fan (@3Sternschnuppen): "Ni har tagit mycket bilder på soliga skyar på senaste tiden. Ni måste få mycket använding för era solglasögon. Hur många par har du på ett ungefär, Bill?" Bill: "@3Sternschnuppen: ...jag har aldrig räknat dem men ganska många skulle jag tro... Alldeles för många! Antar att det är ett fånigt antal :-)" Fan (@Madeleine): "Tom, har du skaffat motorcykelkörkort ännu? ;)" Tom: "@Madeleine: Nej, inte än... Jag hoppas att jag får tid över till det snart!!!" Fan (@Sil): "Jag skulle vilja åka dit... Min dröm är att åka till Los Angeles med min syster någon gång. Men det ska vara på sommaren. Hur är sommaren där?? Hoppas du får en trevlig kväll, Bill :-)" Bill: "@Sil: Ni borde komma hit på sommaren! D å är det vackert här... Det perfekta vädret :-)" Fan (@Cirenia): "Bill, vilket ställe brukar du köpa cigaretter på som är närmast där ni bor?" Bill: "@Cirenia: ...hahaha... vilken rolig fråga!! Tja, jag köper alltid cigaretter på bensimackar :-)"
Bild #3 - Tom: "Va? Grymt... (video)" Fan (@Auro): "OMG, mitt ansikte såg ut så här när jag såg videon 0_o. Denna kille är ju grym, väldigt stark och talangfull. Har du försökt göra det där?" Tom: "@Auro: Ja, det är ganska häftigt... Ge mig två veckor så kan jag också göra det! ;)" Fan (@Jessika_TH): "Idag skrev någon fånig tidning att Tokio Hotel skulle smälta (antar att hon menar splittras, lol). Jag hoppas att det inte är sant, eller snarare så är jag säker på att det inte är det. Om det skulle visa sig vara sant, skulle jag nog dö." Bill: "@Jessika_TH: Tro inte på allt som skrivs!!! Ni vet sanningen... :-)"
Bild #4 - Bill: "Det fejkade Eiffeltornet :-)" Fan (@Dare): "Efter att jag köpte den här appen och såg era bilder började jag också ta massa bilder. Jag tar mycket kort nu; roliga skyltar, solnedgångar osv. Det inspirerade mig och nu ska jag börja jobba på mitt projekt som heter "Color My World". Jag hoppas det blir bra." Bill: "@Dare: Låter bra! Kul att du gillar mina bilder! :-) Tack så mycket! Lycka till med ditt projekt!!!" Fan (@Sonia): "Är inte det i Las Vegas? Här i Spanien är klockan 05:40 just nu, kom precis hem från en fest!" Tom: "@Sonia: Ja! Det är i Las Vegas... Din fest måste ha varit väldigt bra... Att festa till 05:40 låter roligt!!!"
Bild #5 - Bill: "Ut på middag!!! Ha en trevlig kväll Aliens :-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0