BTK App - Alien Wall #78


Bild #1 - Tom: "Jag blev kär första dagen jag såg honom..." Fan (@Taayy): "Din hund är jättesöt! Hur länge har du haft honom?" Tom: "@Taayy: Han är 3 år och 6 månader gammal..." Fan (@Simona Jay): "[...] Vart hittade du han?" Tom: "@Simona Jay: Jag räddade honom... Han importerades från Polen och när han anlände till Tyskland ville ingen ha honom! Så han hamnade i ett smutsigt hundhem..." Fan (@Gemms): "Är det där i din trädgård?" Tom: "@Gemms: Nej, det är på hundhemmet där jag hämtade honom!"
Bild #2 - Fan (@Elena): "[...] Hur mår du och din hund? xD" Tom: "@Elena: Bara bra, tackar som frågar! ;) Jag gillar din hårfärg förresten!!!" Fan (@HelenLuiza): "Kommer ni rädda fler hundar? Vill ni ha fler?" Bill: "@HelenLuiza: Jag tycker fyra hundar räcker men det är väldigt svårt för mig att säga nej för vi älskar hundar!!! ...men det finns inga planer på att skaffa en till än på ett tag!" Fan (@Madeleine): "Hade ni hundar när ni var mindre också? :-)" Bill: "@Madeleine: Ja!!!! Vi skaffade vår första hund när vi var 9 år! ...så han är väldigt gammal nu..."
Bild #3 - Bill: "Georg... Ni ville se bilden... Här får ni den!!! Georg testar min outfit för röda mattan... Vad tycks? :-)" (PS, kolla i kommentarer nedan 8D) Fan (@JenniferRivas): "[...] Vart köpte du kläderna? De är coola (:" Bill: "@JenniferRivaz: Det är en jacka från ZZegna! ...hatten är från en vintage butik i Los Angeles!" Fan (@Tam): "Varför fick vi aldrig se dig i den där hatten?" Fan (@XienaMorgenthau): "Han ser konstig ut, som en soldat nästan. :))))"
Bild #4 - Fan (@Rome): "Bytte ni plats med varandra när ni var små? Mina tvillingvänner gjorde det hela tiden x)" Bill: "@Rome: Ja, det gjorde vi!!! :-) Vi hade tröjor med våra namn på och bytte dem hela tiden :-)" Fan (@Rana): "Han ser fantastisk ut!! Dansade han?? Om han gör det vill vi gärna se en video sen!!! ;)" Tom: "@Rana: Ja, jag tror han dansade! Vi alla vet att Georch är en bra dansare ;)" Bill: "@XienaMorgenthau: Nej...det var på grund av att han dansade :-) ...hahaha.." Bill: "@Tam: Vet inte... Jag valde att bära outfiten utan hatten... Men jag har kvar den så ni kanske får se den någon gång :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Georg i Bills kläder: http://www.iimmgg.com/image/72f7cc18ad87944a5fd0f1c912f7f151

2012-03-09 @ 13:05:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0