BTK App - Alien Wall #79


Bild#1 - Tom: "Helg. Har ni några planer inför helgen?" Fan (@G): "Ja! Jag ska flytta till rymden. Du borde komma och besöka mig på månen." Tom: "@G: Coolt! Det skulle jag verkligen vilja! ;)" Fan (@Alien-To-Love-Syd): "Skriva låtar, packa för en resa..." Fan (@MarieTH): "Jobbar du på helgen eller tar du ledigt också? Jag är ofta ganska lat på helger, jag älskar att gå upp sent. Är inte du så med? ;-)"
Bild #2 - Tom: "@MarieTH: Ja, jag gillar också lata helger! Men jag är i studion för det mesta ändå så!" Tom: "@Alien-To-Love-Syd: Kul! Vart ska du?"
Bild #3 - Bill: "Bakom kulisserna, del 7." Bill: "@Carla: Ja, det stämmer! Det suger verkligen för jag älskar äpplen!!!" Fan (@Heavenly Grace): "Vi vet att du är nervös innan du går ut på scen men blir du någonsin nervös innan en fotografering?" Bill: "@Heavenly Grace: Nej... Inte alls!!! ..inte längre! Man vänjer sig!!!" Fan (@Nathalie Lou): "Skulle du någonsin tatuera i ditt ansikte..eller du vet...där nere? ;)" Bill: "@Nathalie Lou: Nej, inte i ansiktet men någon annanstans.... Hm... kanske ;-)" Fan (@BK-Forever): "(skriver några långa tyska meningar, om bla hur mycket hon saknar Bill.)"
Bild #4 - Fan (@Elba Fuenmayor): "Minns du när TH fick göra cover av John Lennons låt Instant Karma? Skulle ni inte vilja göra en cover av en annan låt? Vilken låt då eller vilka låtar skulle finnas med som möjliga covers? :)" Bill: "@Elba Fuenmayor: Självklart!!! Jag älskar den låten! Roligt att du frågade för vi har precis gjort en cover av en låt från ett av våra favoritband. Vi gjorde en cool ny version av den och vi kanske har med den på albumet. Vi får se! Inget är bestämt än!" Bill: "@BK-Forever: Wow...är du tysk? ..din tyska är jättebra!!! Tack för dina fina ord! Tom och jag är nattugglor! ..vi har värsta dygnsrytmen och går och lägger oss väldigt sent :-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0