BTK App - Alien Wall #80


Bild #1 - Bill: "Roliga stunder!!! ...vi hade jättekul i "gästrummet" igårkväll! Gissa vem som var kungen på bowling?" Fan (@Aleena): "Vem vinner mest? Svara ärligt!" Bill: "@Aleena: ...ärligt...det är Tom!!! Han tar såna här saker alldeles för seriöst :-)...haha.." Fan (@Kristel): "På sättet du sa "kung" så antar jag att det är du! (:" Bill: "@Kristel: Tack för att du tror på mig men jag måste faktiskt erkänna att det var Tom som var kung igår! Jag förlorade... Antar att jag var sämst igår :-)"
Bild #2 - Tom: "Semestrar. Vilka har varit era favoritsemestrar...?" Fan (@Elba Fuenmayor): "Los Roques i Venezuela är det bästa stället! Vackra kvinnor och stränder! Dessutom lär inga paparazzis hitta er där! :-)" Tom: "@Elba Fuenmayor: Tack för tipset! Låter väldigt bra! Vi kanske åker dit...!" Fan (@Paola K): "Vart som helst!! Jag vill bara ha roligt, så det spelar ingen roll vart det är någonstans; stranden eller inne i stan. Hehe, det lilla enkla med semestrar duger för mig. Själv då, Tom??" Tom: "@Paola K: Jag älskar Maldiverna! Ju mindre ö, desto bättre semester :)"
Bild #3 - Bill: "Oh, the places you'll go at Burning Man." (video) Fan (@Rome): "Min lärare läste detta för oss innan vi hade skolavslutning. Hon gav oss ett varsitt exempar med en personlig notering i... När hon hade läst klart satt alla där helt tårögda... Det är så gulligt, en väldigt rörande grej för mig... [...]" Bill: "@Rome: Wow! Vilken härlig lärare!!! Jag trodde aldrig att de kunde vara så smarta! Det är ju fantastiskt! Önskar jag hade en sådan lärare..." Fan (@Cleopatra): "[...] Ska du gå på Burning Man? Du har rätt kläder för stället ;)" Bill: "@Cleopatra: Ja, jag tror jag ska gå i år! Missade förra Burning Man och hörde att det var bra....så jag planerar att gå!!!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0