BTK App - Alien Wall #84


Bild #1 - Tom: "Peru. Bill på scenen under vårat soundcheck i Peru!" Fan (@VanessaKaulitz): "Du ser bra ut här! Har du några speciella minnen? [...]" Bill: "@VanessaKaulitz: Tack! Jag minns fortfarande den där dagen väl. Allt gick fel den där morgonen och jag var sen, trött men trots det var konserten fantastisk. Publien var helt otrolig och vi hade en underbar kväll!!!" Fan (@Kasspouete): "Hej, jag har en fråga. Hur är vädret i Los Angeles i april? Man kan gå runt i bara tshirt eller måste man ha jacka?" Bill: "@Kasspouete: Vädret är vanligtvis väldigt bra men det blir ganska kyligt om nätterna så ta med en jacka...men april är en bra månad att komma hit!!" Fan (@Loumi): "[...] Saknar ni att stå på scen? Vad saknar ni mest med att vara på turné?" Tom: "Ja, vi saknar verkligen konserterna! Men det känns fortfarande rätt att vara i den kreativa processen och njuta av livet!"
Bild #2 - Bill: "Inspelningar... Är mitt uppe i en inspelning... Det går bra än så länge!!!" Fan (@Shirley): "Jag är lite nyfiken kring låtskrivandet. Är det samma process hela tiden? Kommer melodin först, sedan texten eller är det olika med varje låt?" Bill: "@Shirley: Det är olika varje gång... Man vet aldrig vad som händer.. Idérna kommer bara, oavsett om det är en melodi eller text eller något annat! Det är just det som är så bra, att man inte kan kontrollera det..." Fan (@Monica Mathers): "Spelar ni fortfarande in låtar? :)" Bill: "@Monica Mathers: Ja... Sjunger fortfarande.." Fan (@Gracia): "Vilken drink mjuknar upp din hals mest?" Bill: "@Gracia: Jag dricker mycket vin i studion :-) På turné är det te som gäller, och självklart mycket vatten..."
Bild #3 - Tom: "Hade precis sönder min mobil... Måste köpa en ny :(" Fan (@Iris Michelle): "Vad hände??? Tappade du den i vatten? Blev du arg och slog sönder den? Åt hundarna den??? [...]" Tom: "@Iris Michelle: Den åkte ur fickan och landade på golvet! Nu är den död! Men jag har fortfarande kvar alla bilder!" Fan (@Emeliine): "[...] Istället för att köpa en ny kan du ju sno Bills, för då slipper du ju spendera pengar! ;)" Tom: "@Emeliine: Haha ;) Bra idé! Det ska jag göra!!!" Fan (@Nutella): "Hej Tom :) Idag fyller jag 18 år :D" Tom: "@Nutella: Grattis!!! Vad ska du göra idag? Jag önskar dig en underbar dag oavsett vad du ska hitta på! Önskar dig allt gott!!!"
Bild #4 - Bill: "Tom ute på sen shopping. Kolla in Tom under vår sena shopping för två dagar sedan...!" Fan (@Thaime): "Tom ser så vuxen ut. Vart är den roliga perversa killen med de blonda dreadsen?"
Bild #5 - Tom: "@Thaime: Haha... Jag är fortfarande här!!! Jag ser bara lite annorlunda ut nu!"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bilden på Bill: http://www.iimmgg.com/image/024aa44a0d271395ac29033dacdf5c1b Bilden på Tom: http://www.iimmgg.com/image/61067f111d80316632477ff0aee93a7a

2012-03-16 @ 09:41:27
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0