BTK App - Alien Wall #85


Bild #1 - Tom: "10 år gammal? Va? Ellen älskade honom så mycket, hon flög in 10-åriga Yuto Miyazawa från Japan för att vara med på programmet. Han gjorde ännu ett fantastiskt framträdande idag." (video) Fan (@Lel): "Han är ju fantastisk! Jag kan spela Rette Mich och känna mig världsbäst varje gång, men jag kommer alltid vara ensam om att sitta och titta på det här lilla geniet som spelar grymt med sin gitarr!! Tom, är du imponerad? Skulle du vilja träffa honom och spela tillsammans?"
Bild #2 - Tom: "@Lel: Ja, jag är jätteimponerad! Han är helt fantastisk... Tänk dig honom om 10 år! Han skulle fan slå alla! ;) Jag kanske kan fråga honom om han vill stå på scen med oss på vår nästa turné ;)"
Bild #3 - Bill: "Gul nalle-apa!!!??? ...kolla in den nya och konstiga vännen till våra hundar. Vi köpte den idag och det är deras nya favoritleksak :-)" Fan (@Amanda Heneks): "Jag ska sjunga på en bar för första gången om två dagar. Jag tänker sjunga "World Behind My Wall" och är jättenervös... Har du några tips? Det skulle vara kul om du kan ge några! Tack :) <3" Bill: "@Amanda Heneks: Wow! Vad kul :-) Önskar dig lycka till!!! Var inte för nervös bara. Försök att ha kul, njut av låten och att stå på scen. Jag är säker på att du inte behöver några tips... Lyssna på din inre röst och sjung låten på ditt eget sätt...på ett sätt som du känner dig bekväm med!!! Ha så kul :-)" Fan (@Janette R.): "Den där apan är så söt :-) Har ni bara fyra hundar? Eller har ni fler djur?" Tom: "@Janette R.): Bara fyra hundar! Det är jobbigt nog! Det är som att ha barn och fyra är ett rejält nummer! ;)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0