BTK App - Alien Wall #88


Bild #1 - Tom: "God natt! Igår kväll var vi på en cool fest på Playboy Mansion. Bruno Mars uppträdde med några låtar och vi hade roligt med några av våra vänner. Jag tog en bild på den ökända grottan... ;-)" Fan (@MandyTHBR): "Bill, vad drack du på festen? Några av dina favoritdrinkar? :)" Bill: "@MandyTHBR: Ja...kanske alldeles för många av mina favoritdrinkar...haha.." Fan (@Clari): "Bill, träffade och pratade du med Chris Martin???" Bill: "@Clari: Ja det gjorde jag! Han är väldigt trevlig!!!" Fan (@itsriot): "Coolt!!!! Jag älskar Bruno Mars! Hörde att han är på omslaget av Playboy tidningen den här månaden." Tom: "@itsriot: Ja, han är på omslaget av Playboy tidningen! Antar att han är en av de få som har fått göra det!" Fan (@Milana): "Var festen precis efter tennismatchen?" Bill: "@Milana: Ja, det var direkt efter matchen. Vi bestämde det väldigt spontant... Men vi hade en rolig kväll!!! Det var väldigt coolt och ett väldigt speciellt ställe! ...om dessa väggar kunde tala..."
Bild #2 - Tom: "Som lovat... Min lillebror under pausen av hans mest pinsamma match i sitt liv ;-)" (Ta en titt i kommentarer för att se Bills armar *_* 8D) Fan (@Ginny): "Jag har ganska svårt för att se Bill spela tennis! Hahahaha. Jag antar att jag förstår varför han förlorade matchen trots allt... xD Oroa dig inte Bill, vi gillar dig för andra saker!!! ;D;D" Bill: "@Ginny: Tom överdriver!!! Som alltid... Jag var faktiskt ganska bra. Jag vann nästan! Jag vinner nästa gång! Tom, jag vill ha en retur match snart.." Fan (@Andy): "Ska ni in i studion ikväll eller bara slappa?? ;)" Bill: "@Andy: ...vi åt precis middag efter några timmar i studion....nu ska vi till gymmet :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/5526843d4502905ba8364ddce82c2583

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/4e2aff9c19c3286cd917c9c6e2e0701f



Bilden på Bills vältränade armar när de spelade tennis: http://www.iimmgg.com/image/f0bfdbd3bbcc64dd691d3dc2efc23788

2012-03-22 @ 15:19:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0