BTK App - Alien Wall #89


Bild #1 - Bill: "Sluta misshandla djur för EM 2012! Kolla in den nya kampanjen Tom och jag gjorde för med PETA. Få all information och få dem att SLUTA misshandla djur för EM 2012!!!!!!" Fan (@Emeliine): "[...] Kommer ni fortsätta att samarbeta med PETA i framtiden?" Tom: "@Emeliine: Ja, självklart! Det är väldigt viktigt för oss..." Fan (@Heather Renee): "[...] Jag är stolt över er. Jag gillar det faktum att ni pratar för de som inte kan och beskyddar dem. Världen behöver fler som er. =)" Tom: "@Heather Renee: Tack!!! Kul att du känner samma sak och stöttar oss!!! Det uppskattas verkligen..."
Bild #2 - Bill: "Tennis med Bill :-) ...kolla in min vy under tennismatchen :-)" (kolla i kommentarer 8D) Fan (@Mari Mendes): "Hur filmade du den här videon? Spelade du med en hand och filmade med den andra?" Bill: "@Mari Mendes: Precis... Jag ville göra en video åt er men det var ganska svårt att spela när man skulle filma på samma gång :-)" Fan (@MarianneLara): "Haha, du passar inte som kameraman... Möjligen som tennisspelare, men du skulle ha lämnat kameran på bänken. Haha!" Bill: "@MarianneLara: Han gör narr av mitt elaka skratt :-)" Fan (@Vitoria): "Pratar ni alltid tyska med varandra? Jag kan tänka mig att amerikaner undrar vad ni snackar om! Haha ;-)" Bill: "@Vitoria: Ja! När vi är ensamma pratar vi alltid tyska.... Det är ganska coolt för ingen omkring oss förstår vad vi säger :-)" Fan (@Oflisabeth): "Bill, tänker du gå och se The Hunger Games??? Jag har hört att den är fantastisk!" Bill: "@Oflisabeth: Ja, jag tror det! Jag har hört så mycket om den. Det känns som om alla snackar om den..."
Bild #3 - Bill: "Rick Genest. Vilken spännande berättelse, underbar video och fantastisk fotografering! Kolla in den..." (video) Fan (@Alec): "Hans tatueringar är ganska coola!! De måste ha gjort jätteont!! :)" Tom: "@Alec: Ja, det måste ha gjort jätteont!!! Gillar den profilbild förresten!!! ;-) Georch!!!!" Fan (@Breyona): "Tom, skulle du vilja skaffa en till tatuering? Om ja, vad för något?" Tom: "@Breyona: Ja, jag tänker definitivt skaffa fler tatueringar... Men då gör jag det spontant, när jag själv känner för det!" 

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/d7f9bd444816610040bb682e852b2c93

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/9165d9bf8e855c38ed1b2cb0ccc3e581

Bild #3 - http://www.iimmgg.com/image/2df986d8c9f6676a18851b0150550459



Bill filmar när han spelar tennis: http://www.youtube.com/watch?v=yyyjf2WbxUg

2012-03-23 @ 16:36:42
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0