BTK App - Alien Wall #90


Bild #1 - Tom: "Italien. Fint väder i Venedig ;-)" Fan (@Léa): "Det där är väl på "The Venetian" i Legas? ;)" Tom: "@Léa: Jaaaa! Du har 100% rätt! ;-)" Fan (@SabrinaTK): "Jag älskar Italien :) Har du vart där?" Tom: "@SabrinaTK: Ja, självklart! Vi har varit där flera gånger! Du borde åka dit... Det är jättevackert! Fina städer, trevliga människor och fantastisk mat!"
Bild #2 - Bill: "WOW! ...kolla vad jag nyss hittade.. Det är vad jag kallar engagemang :-) Älskar den!!!!" Fan (@Nixie): "Då kommer du nog gilla tatueringen som jag och min dotter har. xoxo" Bill: "@Nixie: ...wow... Härligt!!! Är den äkta? Ni är så söta!" Fan (@VeronikaFromBelarus): "Bill, har du några planer på nya tatueringar??? ;-)" Bill: "@VeronikaFromBelarus: Ja, det har jag :-)" Fan (@Sacred): "Gör det ont att tatuera sig? Jag funderar på att skaffa en, men alla säger att det gör ont." Bill: "@Sacred: Ja, det gör ont men man tål det. Om du verkligen vill ha en... Det spelar alltid en stor roll vart man vill ha den. Börja med en liten för att känna hur det är och ta det därifrån :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/38aed28c93a71b5186db920faa10c013

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/fcb985944a2516252993da818db05aa1

2012-03-24 @ 16:37:59
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0