BTK App - Alien Wall #92


Bild #1 - Tom: "Regn, regn, regn. Vädret är hemskt i Los Angeles! Vi stannar inne idag!" Fan (@Alicia M.): "Spelade ni några roliga spel?" Bill: "@Alicia M.: Roliga spel medan det regnar? Kan inget...haha... Jag föredrar bara att stanna inne!!!" Fan (@Majo Yoshi): "Varför är det hemskt? Gillar du inte regnet, Tom? Jag tycker det är vackert." Tom: "@Majo Yoshi: Jag föredrar ju sol men jag gillar när det regnar när jag är i studion!!!" Fan (@Irenne <3): "Är bilden tagen i er trädgård?" Tom: "@Irenne <3: Ja, det är på baksidan!"
Bild #2 - Bill: "21 Jump Street... Tom och jag såg på filmen 21 Jump Street igårkväll. Det är en väldigt rolig film. Vi hade jättekul! Om ni inte har sett den än, borde ni göra det!!!" Fan (@MaguiJost): "Har ni läst eller sett The Hunger Games än? Jag älskar boken, och filmen är fantastisk!" Bill: "@MaguiJost: Nej, inte än. Men jag ska definitivt se den för jag har hört så mycket om den..." Fan (@Barbie): "Precis som jag har sagt förut så antar jag att ni två ser på varje film som kommer ut. Så man kan ju förvänta sig av er att ni säger om filmen är värd att se eller inte. Men... Vi kan ju inte dela exakt samma åsikt gällande filmer :)" Bill: "@Barbie: Ja, du har rätt! Egentligen gillar jag inte just denna typ av filmer speciellt mycket men den här var bra!!! ...för mig spelar inte filmens genre så stor roll, utan det är själva filmen i sig..."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/083d84b36fa5fc1bec893f5678d08756

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/e34be18842c0a913cc95dd3ef604a8fd

2012-03-26 @ 15:03:18
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0