Uppdatering om bloggen - 20/3 2012

Hejsan!

Jag skulle bara vilja berätta att igår hände det som inte får hända igen - bloggen stängdes ner i någon timme, men kom snabbt upp igen (stort tack, Blogg.se teamet!). Antagligen var det något med länkarna (för många länkar i ett inlägg), och det har fått mig att fungera lite på hur jag ska göra med uppdateringarna från tvillingarnas app... Jag har beslutat att jag kommer fortsätta att lägga upp dem (screens från appen) MEN inte i själva inlägget, utan i kommentaren nedanför inlägget. Jag kommer alltså fortfarande skriva tex "Bild #1 - Tom" och sedan vad han nu än har skrivit, men ni kommer inte att kunna se screenbilden på en gång så där utan får kolla efter den i kommentarerna tillhörande inlägget. Vet att det kan bli drygt, men hellre det än inga uppdateringar alls, va? ;p Så ni kommer ju iallafall fortfarande att få screens från deras app bara det att ni måste klicka en extra gång i bloggen.

Tänker hur som helst börja med det nu så får vi se hur det går. Förhoppningsvis blir det inte så där att bloggen "försvinner" igen för det är inte kul alltså. ;p Lade upp inlägget jag skulle ha lagt ut igår egentligen nu och ska kommentera till det inlägget med screens från appen. Bara att kolla där! :) Har ni några frågor eller är det något ni undrar så är det som vanligt bara att fråga på! :)

That's all.. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en bra ide tycker jag (: kollar ändå alltid bland kommentarerna :P :P

2012-03-20 @ 18:06:37

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0