BTK App - Alien Wall #139

Bild #1 - Bill: "Vilka såg solförmörkelsen igår som inträffar vart 19e år?" Fan (@EliDeloris): "[...] Tog du bilder på den? [...]" Bill: "@EliDeloris: Jag försökte men det gick inte. Man kunde inte se något på mina bilder..ha" Fan (@JenniferRivas): "Jag har aldrig sett en solförmörkelse. Du då, Tom, har du sett någon?!" Tom: "@JenniferRivas: Nej, jag missade den också! Antar att vi får vänta igen ;-)" Fan (@Adi): "Tyvärr inte, vilket jag är ganska ledsen över då jag ääääälskar såna saker! Men, jag såg däremot en fallande stjärna! Ganska coolt faktiskt. :) Såg du den?" Bill: "@Adi: Ja, det är också ganska coolt. Ja, jag såg den. Jag stod på stranden då. Det var väldigt häftigt och speciellt.."
Bild #2 - Tom: "Fin konst!" Fan (@Ira): "Bill, hur många gånger har du hoppat fallskärm? [...]"
Bild #3 - Bill: "@Ira: En gång, men jag vill göra det igen!!! Ska göra det snart. Det var en av de bästa sakerna jag någonsin har gjort!!"
Bild #4, #5, #6 & #7 - Fan (@Maiko): "Bill. Jag antar att du aldrig kommer att läsa mitt inlägg men jag vill säga hur du får mig att må. Du är fantastisk. Jag ritar min första tatuering. Den föreställer ett ord på tyska; Lächeln (den ska sitta på min arm, där du har "Freiheit"-tatueringen) och runt om den är det tre stora stjärnor. De stjärnorna är tillägnade dig, Bill, min pojkvän och Michael Jackson. Sedan har den fyra till stjärnor, fast mindre, som är tillägnade min familj, Tom, Georg och Gustav. Jag har börjat må bättre sedan jag upptäckte Tokio Hotel. Det kanske är något som ni tar för givet, att fans säger det hela tiden till er, men din röst gör mig aldrig ensam. När jag har en dålig dag gör du, din röst och dina ögon att jag blir glad igen. Jag har två stora hobbies; sjunga och skriva. Jag skriver berättelser där du alltid är hjälten. Jag har registrerat en av dem men oroa dig inte, jag ska byta ut alla namnen. Självklart är Georg, Tom och Gustav också med i dem!! Bill, du är min inspiration till att skriva, sjunga, leva... Du finns alltid där för mig!! Jag kommer förevigt vara dig tacksam för att du har gett mig. Jag är 28 år gammal och mina föräldrar förstår inte varför du får mig att känna mig annorlunda. De säger alltid att jag är knäpp som går på TH-konserter och köar i dagar utanför. Min favoritbild av dig var när ni var i Spanien för andra gången, år 2007. Det var när ni hade en skivsignering. Det var den viktigaste dagen för mig. Tack så mycket, killar. Tack till era mödrar som födde dessa stora pojkar!! Tack för allt ni ger oss!! Sluta aldrig le!!! Ni är fantastiska precis som ni är!!!"
Bild #8 - Fan (@Wilma): "Tom, du borde besöka MAO här i Turin. Det är ett museum för orientalisk konst. Du skulle gilla det!"
Bild #9 - Tom: "@Wilma: Det skulle jag vilja besöka! Jag tvivlar inte på att det är fantastiskt!!!" Bill: "@Maiko: Tack så mycket! Vilket fint inlägg! Jag ville verkligen svara dig för det betyder så mycket för mig att ha dig och alla andra Aliens som stöttar oss. Jag är väldigt tacksam för det... Fortsätt att sjunga och skriva!"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0