BTK App - Alien Wall #145


Bild #1 - Bill: "Titta upp..." Fan (@Elena): "Igår hade jag och mina vänner en penisfest med massa penisdekorationer. Det var väldigt roligt! Vad tycker ni om det? Det var synd att ni inte kunde vara med oss! ;DD Vilket slags tema skulle ni vilja organisera på en fest?" Tom: "@Elena: En penisfest? Hahaha... Härligt! Vad gjorde ni på penisfesten då? Jag ska anordna en 'Pflaumen'-fest!! ;-)" Fan (@Team Brazil): "Vi var på trending topics på Twitter med tagged; 'Come Back To Brazil Tokio Hotel'. Vi älskar er så mycket och vill höra något från er! <3" Bill: "@Team Brazil: Härligt! Wow! Tack så mycket... Vi kommer definitivt tillbaka! Oroa er inte... Ni är helt fantastiska..." Fan (@annetted1214): "Tittar på filmen 'Contraband' just nu. Har ni sett den?" Bill: "@annetted1214: Inte än! ..men jag vill! Berätta se hur den var.. Ha kul.." Fan (@jaquelinexx): "Om ni kunde vara ett element (luft, vatten, eld eller jord), vilken skulle ni välja?" Tom: "@jaquelinexx: Jag tror jag skulle välja luft eller vatten! Vet inte varför... ;-)"
Bild #2 - Bill: "Dags för en söndags-träning..."
Bild #3 - Bill: "Jag vet, jag vet.. Jag skulle kunna bli en fantastisk fotograf ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0