Köp & Sälj Tokio Hotel prylar

Hej!
 
Jag hade tänkt göra det möjligt för er som vill att sälja Tokio Hotel prylar och samtidigt få PR. Ifall ni är sugna på att bli av med något och vill ha lite reklam för det, mejla mig på: [email protected] (står även uppe i det högra hörnet). Ni som skulle vilja köpa något av föremålen eller har några frågor kontaktar då i sin tur personen som säljer det. :) 
Första annonsen:
 
"Hej! Säljer alla mina Tokio Hotel dvd:er och cd:skivor. Är du intresserad så kontakta mig, Erika, på [email protected]. Frakten får ni själva stå för och vad den kostar beror på vad ni köper. 
image host
DVD:ER
Humanoid City Live - 100kr
Tokio Hotel TV - 50kr
Zimmer 483, Live in Europe - 30kr
Schrei, Live - 50kr
 
CD-SKIVOR
Best of Tokio Hotel (både eng & tysk + musikvideos & making of) - 250kr 
Humanoid Deluxe (eng, 16 låtar + extra material på DVD) - 60kr
Humanoid (tyska) - 50kr
Humanoid City Live - 50kr
Scream - 50kr
Schrei so laut du kannst - 50kr 
Zimmer 483 - 50kr
Zimmer 483, Live in Europe - 50kr." 

Kommentarer
Postat av: sandra

jag förstår inte riktigt varför folk säljer, jag själv är väl inte hyperfan längre men alla skivor och dvd:n kommer jag att behålla för att dem kommer alltid att påminna mig om hur mkt deras musik betyder för mig :)

Svar: Förstår vad du menar! Sedan kanske en del behöver pengarna, det framkommer ju inte... Eller så har de helt enkelt tröttnat och känner att de vill bli av med allt. Who knows? :P
KaulitzAndTheGs

2012-10-03 @ 17:47:49
Postat av: Ulrika

Å vad bra! Har tänkt på att sälja lite grejs :)

Svar: Mejla på bah' :D
KaulitzAndTheGs

2012-10-04 @ 20:12:21

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0