BTK App - Alien Wall #224


Bild #1 - Bill: "Eckhart Tolle i solen..." Fan (@AnnaMp): "Har du någonsin provat yoga? :)"
Bild #2 - Bill: "@AnnaMp: Nej, aldrig... Men jag skulle vilja prova. Jag har hört mycket bra saker om det! Jag är väl för lat.. Du då?"
Bild #3 - Bill: "Klar för idag.. Kom precis ut ifrån studion! Jag är väldigt glad just nu... Är redo att ha lite kul!" Fan (@Vitoria FL): "Jag såg på filmen 'TED' idag, som ni rekommenderade. Den var väldigt rolig, haha. Jag gillar den typen av film.. xD" Bill: "@Vitoria FL: Åh, vad bra! Kul att du gillade den! Jag tycker den är grym... Så rolig!!!" Fan (@Avril Díaz): "Tom, lever du? Du lägger inte ut några inlägg... Hoppas du mår bra" Tom: "@Avril Díaz: Såklart jag lever! Jag var nyss i studion med Bill! Nu ska vi åka..."
Bild #4 - Tom: "Hundparken..."
Bild #5 - Bill: "Vacker målning..." Fan (@hysteria.): "Hur mår ni idag? Jobbar ni i studion?? :-)"
Bild #6 - Tom: "@hysteria.: Ja! Kom precis ut ifrån studion! Det gick väldigt bra... Fantastiskt jobbat, Bill Kaulitz!!! ;-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0