Hej allihopa!

Hej allihopa!
 
Ni har ju med all säkerhet märkt att jag inte har uppdaterat något under de senaste dagarna. Det är pga att jag åkte in akut med ambulans i torsdags morse för blindtarmen. Den sprack efter några timmar (dock bara minuter innan operationen så lite tur hade jag allt!), så de opererade bort den. Jag mår bra nu, eller ja, bättre än tidigare iallafall. Men jag lever! :) Ville bara att ni skulle veta det! Allt hände dessutom så plötsligt. Men nu är jag tillbaka, så nu blir allt som vanligt igen. :) 
 
Ha en fortsatt trevlig sommar allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ajdå! krya på dig :)

Svar: Tackar! <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-23 @ 16:24:45
URL: http://glammy.blogg.se
Postat av: Emma

Krya på dig :-)

Svar: Tack!!
KaulitzAndTheGs

2013-07-23 @ 17:54:48
Postat av: Linnéa

ojoj! men krya :)

Svar: Tack så jättemycket! Är på bättringsvägen. Antibiotikan biter. <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-23 @ 19:18:18
URL: http://linneaamaria.blogg.se
Postat av: Elin

Oj! :O Hoppas att det är bra med dig nu och att du tillfrisknar snabbt! Kram <3

Svar: Det är bättre, inte 100% än. Har lite problem med magen och har lite svårt att gå än (kan gå, men ja.. Jag går väldigt försiktigt osv). Tack så mycket! Kram, kram! <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-23 @ 19:40:24
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: mona

oj oj inga roliga grejer,
undrade just varför inget kommit upp tänkte att du var på semester eller nåt
hoppas du kryar på dig
blindtarmen kan göra så jäkla
kram och tack för bloggen

Svar: Tack så mycket! Nej, det är inget att leka med precis... :p Men nu slipper jag det för resten av livet, nu när den är borta. *tack och lov* Varsågod! ^^ Tack själv, kram! <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-23 @ 22:01:48
Postat av: sandra

Där har jag med varit, 13 år gammal o brusten i 12 timmar :/ krya på dig!!

Svar: Oj, 12 timmar? O_O Min var bara brusten i kanske.. 10 min eller något. Vet inte riktigt. Men shit, de borde ju ha sövt ned dig på en gång och tagit ut den! O_O Tack så mycket!
KaulitzAndTheGs

2013-07-24 @ 11:52:12
Postat av: Linn

Åh, ta hand om dig!

Svar: Tack så mycket! <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-24 @ 20:21:50
Postat av: Anonym

Åh stackare, hoppas du mår bättre snart! Krya!

Svar: Tack så mycket! <3
KaulitzAndTheGs

2013-07-24 @ 22:59:06
Postat av: Anonym

krya på dig!

Svar: Tack!!
KaulitzAndTheGs

2013-07-26 @ 12:19:53

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0