O Music Awards 2013: "Fan Army FTW" - Video!

Link.
~~
Tom: "Hej! Jag är, ehm, Gustav." *flinar* 
Bill: "Och jag är Bill. Fortfarande. *flinar* Ehm, ja. Grattis! Vi fick precis veta att ni vann IGEN, för fjärde gången i rad som "Best Fan Army" (Aliens)..."
Tom: [avbryter] "O Music Awards!"
Bill: "Wow! O Music Awards! Tack så jättemycket, vi är så otroligt stolta. Det är världens bästa känsla att ha er [som fans] och erat stöd under alla dessa år. Det är helt galet!" 
Tom: "Galet! Helt otroligt!" 
Bill: "Jag vet inte ens vad jag ska säga. Det är bara så galet. Tack så mycket! Ni ska vara stolta över er själva! Vi är så glada att ni stöttar oss. Jag vet att ni väntar..."
Tom: [avbryter] ..på musik."
Bill: "På musik *båda nickar* och ehm... Jag vet att vi säger att vi är i studion hela tiden, men vi ska definitivt släppa något i år. Jag lovar det här och nu till 100 %.." 
Tom: *skrattar*
Bill: "...att ni ska få lyssna på musik snart och jag ser fram emot när ni får höra albumet. Jag längtar verkligen efter att få dela det med er. Så, ja. Tack så mycket! Vi är så glada. Vi ses!" *peace*
Tom: "Hej då!" *peace*

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0