[BILD.de]: Olivia Jones kallar Bill Kaulitz "transa"

Olivia Jones kallar sångaren Bill "transa"
Tokio Hotel-managern vill se henne sparkad.
 
Vi har vetat mycket väl att hon säger vad hon tycker sedan "Jungel-Camp". Men nu har hon snackat skit om fel kille. 
 
Redan på första dagen av sitt nya jobb som handledare åt DSDS-kandidaterna, kallade jungel-tvåan Olivia Jones, 43, Bill från Tokio Hotel för "transa" rakt framför RTL Exklusiv-kameran. Hans management suckade på en gång. Folk hörde att meningen: "vi vill inte ha något med folk som bott i jungeln att göra", sades. Det var en stödåtgärd för att få inspelningarna att försvinna. 
 
Dessutom krävde Tokio Hotel-managern att Mrs Jones skulle sparkas
Det kommer dock inte hända men RTL sade åt henne att hålla sig borta från jurybordet och hålla ett säkert avstånd under gårdagens livesändning. 
 
Juryns ordförande Dieter Bohlen, 59, hade fått höra skvaller från Jones tidigare: "Om jag klarade mig i jungeln med kackerlackor, kan jag nog handskas med Dieter." 
 
Ingen av parterna har officiellt uttryckt sig angående anklagelserna nämnda igår. 
Engelsk översättning: schnurrli @ LoveTH-Music.com. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0