Q&A: Tokio Hotel @ Facebook - 18/5 2013


"Här är alla frågor om Gustav som vi valde ut ifrån era fantastiska kommentarer: 
 
Vad är det bästa och värsta om Gustav?
Georg: "Det värsta är nog att han blir tjurig så fort man kritiserar honom. Han tål det inte!" 
Tom: "Vad snällt av dig att börja med det värsta, Georg ;) Jag kan bara säga positiva saker! Det bästa med Gustav är att han inte pratar under bandmöten. Han säger inte ett ord. Älskar det! Haha!!" 
 
Vad händer ifall Gustav blir jättearg?
Bill: "Han blir aggressiv!" 
Georg: "Åh ja, jag minns när Bill och Gustav började slåss under vår första albumproduktion!" 
Tom: "Ja, det var så kul! Det var seriöst!" 
Bill: "Men det tar tid att få honom att bli aggressiv. Det är inte alla som kan lyckas." 
Georg: "Överlag är han ingen argsint person!" 
 
Vad gör Gustav när han är ensam?
Tom: "Ingen aning. Han spenderar nog mycket tid med lilla Gustav! Jag vill inte ens tänka på det!" 
Georg: "Jag hoppas han ber! Ber om att han ska bli bättre på att spela trummor..." 
Bill: "Tja, då borde ni allihopa börja be!" 
Tom: "Ja, Georg! Be till Bas-Guden!" 
 
Vad saknade ni mest när ni hade en "kreativ paus"?
Georg: "Jag vet inte... Hänga med killarna i en turnébuss...fjanta oss! Resa! Allt..." 
Bill: "Ja. Vi hade jättekul i studion... Pausen var riktig för oss som band och oss själva som individuella artister. Men nu börjar vi sakta men säkert lägga det åt sidan och börjar fokusera på att ge oss ut på turné igen." 

Kommentarer
Postat av: savannah strömberg

åhåhå min fråga var meeeed!!! :D

Svar: Ja, så kul! :D Grattis igen! ;)
KaulitzAndTheGs

2013-05-19 @ 16:04:52

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0