Tokio Hotel @ Facebook - 14/3 2014

 
Video
~~
Tom: "Hejsan! Jag är 'black ranger'!" 
*alla skrattar, Georg asgarvar*
Georg: "Jag är..."
Tom: [avbryter] "..'pink ranger'!"
Georg: "'Pink ranger'!" 
Bill: "Jag är 'red ranger'."
Gustav: "Jag är 'blue ranger'."
Bill: "Och tillsammans är vi - 'Tokio rangers'! Eller 'Tokio Hotel rangers', skit samma! 
*alla skrattar*
*kort paus*
Bill: "Det är mars, vilket betyder Musical March Madness. Vi är nominerade och vill verkligen vinna igen. Det vill 'Pumba ranger' också, annars blir han jätteledsen. *Pumba (Bills nya hund) skäller* Rösta på oss! Det kommer att bli ett spännande år eftersom vi släpper vårt nya album. Så att vinna detta innan dess skulle göra året ännu bättre! Hoppas vi ses snart, tack för allt!" 
*alla tackar, vinkar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg äntligen är det helt "bekräftat" att dom släpper nytt i år :D peppad! Hoppas på turne oxå :D

2014-03-16 @ 09:46:13

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0