Tokio Hotel @ Facebook - 16/9 2014 #2


"Ni frågade om "Run, Run, Run" och här är våra svar: 
 
Bill, vad inspirerade din stil för denna video?
Bill: "Låten själv. Äktheten och enkelheten. Jag har alltid velat jobba med min nära vän, Gianluca Fellini, som är en väldigt talangfull artist och jag visste att vi skulle förstå varandra i den här videon. Det var den perfekta samarbetet och vi skapade något fantastiskt tillsammans. Skorna var dock min idé. ;)" 
 
Är detta den första singeln från det nya albumet?
Georg: "Den första singeln blir den tredje musikvideon. Jag gillar verkligen låten och ser fram emot att få dela den med er alla." 
 
Vart är Georg och Gustav i "Run, Run, Run"-videon?
Bill: "Georg och Gustav ska medverka i videon för den första singeln. Självklart deltog de inte i Run-inspelningen för att det bara är ett piano som instrument. De älskade videon dock... Vi är allihopa nöjda med den." 
Tom: "När det gäller oss som band handlar det inte om ego, vem som syns mest på TV eller något sånt. Vi vill alltid göra vad som är bäst för bandet och vad vi tycker om. Det är inte så att vi bråkar om vem som är och inte är med i videon. Aldrig. Det samma gäller skivomslaget....det handlar om konsten i sig, och vad som känns rätt." 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0