[BILD.de]: Tokio-Tom har en voffvoff-faktor

Tokio-Tom har en voffvoff-faktor
Köln - inte utan min hund! Sedan i torsdags har killarna i Tokio Hotel varit i Köln och förberett för sin klubbspelning på fredagskvällen. Efter en lång krativ paus dök de upp i domkyrkestaden och spelade inför 2000 fans i "Die Halle Tor 2". 
 
De två bröderna Tom och Bill Kaulitz (25) hade ett särskilt stöd: båda lämnade Hotel Hyatt med sina hundar och klev ombord på bussen till arenan. 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att se att du fortfarande driver bloggen flitigt efter alla dessa år Elina! Var en trogen följare i flera år för länge sen, och har börjat kika in litegrann då och då nu. Och så kul att se att du fortfarande gör det så bra! / västeråsaren

Svar: Hej! Hmm, västeråsaren? ;) Nu började jag fundera på vem det kan vara här! XD Kul att du tycker det, även om det jag känner mig lite... Jag vet inte riktigt, det känns nästan som att jag inte orkar lägga upp allt mer. XD Men men, än är jag kvar iallafall! :) Tack <3
KaulitzAndTheGs

2015-03-21 @ 13:34:12

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0