Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~8


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 31a Juli-3e Augusti 2009.

#50 - Tisdagen den 4e Augusti 2009:

Livet är tufft!
Kan ni föreställa er vad jag måste gå igenom, när jag ska gå förbi vakterna på flygplatsen? Ni får veta strax...

Video - YouTube: WHY YOU SHOULDN'T WEAR YOUR PANTS SAGGING.

#51 - Onsdagen den 5e Augusti 2009:

Är Fischerspooner ....
...fullkomligt galna? Lyckligtvis är de! Jag menar, annars skulle de inte ha kunnat komma på en sån här video. Warren Fischer och Casey Spooner kom tillbaks med en - låt oss säga - ganska läskig video. Jag är fascinerad av tanken hur de använder ljus, färger och former....och låten innehåller till och med gitarrer (!) :D

Video - Vimeo: FISCHERSPOONER "We Are Electric" official music video.

#52 - Torsdagen den 6e Augusti 2009:

Vårat första bandmöte...
Igår satt jag och gick igenom mina föräldras gamla videor och ni kommer inte kunna tro vad jag upptäckte: videon som visar vårat första bandmöte! Vi hade så kul och kemin mellan oss var helt rätt....;-)

Video - YouTube: 4 Laughing Babies.

#53 - Lördagen den 8e Augusti 2009:

Gör era hem roligare
Våra vänner från Microsoft är inte precis kända för innovativa och roliga utgångar. Men sakerna de kommer på här är ganska schyssta. Inte så säker på ifall Windows Vista ger ett roligare hem?! Annonserna gör det säkerligen.

#54 - Lördagen den 8e Augusti 2009:

Mix Stix
Och här någonting för Gustav. De flesta trummisarna började antagligen sin karriär med kastruller och skedar i sin mammas kök, och gjorde alla runt om dem galna :) Gustav's födelsedag närmar sig och det blir min present till honom så han kan irritera resten av oss ännu mera med hans ständiga trummande.


#55 - Söndagen den 9e Augusti 2009:

Automatic - Automatisch 
Jag måste erkänna att Bill och jag hade olika åsikter om vilka låtar som skulle komma med på albumet ;) men vi kunde inte ha kommit bättre överens med denna låt! Den första singeln till vårat kommande album HUMANOID kommer bli AUTOMATIC (namnet på den tyska versionen: AUTOMATISCH).

(På svenska säger vi ju: automatiskt)

#56 - Måndagen den 10e Augusti 2009:

4816 bilder, 500 färgkritor och en Polariod kamera!
Direktören David Wilson producerade ett klipp för "You Came Out" i stilen av en flip-bok med 4816 bilder! Jag gillar inte den typen av musik men slutresultatet blev väldigt bra. Speciellt idéen för videon är grym och jag gillar verkligen tekniken han använde!

Video - YouTube: We Have Band - You Came Out (Official Music Video).

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAAAAAAHAHHAHAHA BÄST VIDEO

2009-08-04 @ 22:28:27
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Visst är den rolig, men inte speciellt ny 8D Flera år gammal, den har tidigare visats på AFV flera gånger ifall ni har missat :P

2009-08-04 @ 22:30:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Casandra

hans blogg börjar bli tråkig. Handlar typ bara om "häftiga" grejer

2009-08-08 @ 15:46:27

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0