Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~9


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 4-10e Augusti 2009.


#57 - Onsdagen den 11e Augusti 2009:

Från 0 till 100 på 3.2 sekunder!
Cherverolet är inte riktigt min grej men denna modell är definitivt det! För ett tag sedan introducerade dem den på en bilshow i Shanghai och jag fastnade för den direkt. När man tittar på den tekniska sidan av denna bil verkar det som om den skulle passa människor bäst som är självmordsbenägna. Definitivt inget att rekommendera för nybörjare ;)


#58 - Torsdagen den 13e Augusti 2009:

Steampunk!
Inga ord - helt enkelt 9:59 minuter av galenskap!

Video - YouTube: California Steampunk Convention 2008.

#59 - Fredagen den 14e Augusti 2009:

Pac-Man
I studion där Bill och jag var för den sista röstinspelningen, fanns det också en av de där gammal Pac-Man spelmaskinerna. Varenda gång jag inte kunde stå ut med att lyssna på de felaktiga tonerna ;-) gick jag och spelade för att fördriva tiden. Hade jag sett DESSA skor, skulle jag kanske till och med ha gått längre än till nivå 5....Dunks i Pac-Man utseende!


#60 - Fredagen den 14e Augusti 2009:

Håll det naturligt
Ifall du gillar det så naturligt som möjligt (vilket inte jag gör) så har du äntligen ett bra alternativ för bättre karma ;-)

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.


Kommentarer
Postat av: Miriame

Så sööt, han skriver mycket om bilar :)

2009-08-12 @ 08:29:47
URL: http://m
Postat av: Miriame

Så sööt, han skriver mycket om bilar :)

2009-08-12 @ 08:30:30
URL: http://miriams.devote.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0