Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~2


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 1-5e Juli 2009.


#10 - Måndagen den 6e Juli 2009:

Avklarat!
Och nu har vi alla uppe igen. Fråga mig inte vilket typ av uppdrag Gustav och Georg är på, jag har ingen aning :D


#11 - Måndagen den 6e Juli 2009:

Jag hatade min skola!
Bara att tänka på min gamla skola ger mig rysningar. Hemskt. Bara så ni vet, Bill tyckte om att gå till skolan och han var så glad när sommarlovet tog slut! ;) Ta en titt på denna skola i Berlin och tänk er att gå där. Hade detta varit våran skola och ifall lärarna var lite mer coola så skulle jag ha upprepat 10e klass för alltid ;) [ok, inte sant alls]

Foto Credit: Erika Mann Grundschule, Berlin.

(Klass 10 måste då vara sista året i grundskolan/högstadiet (9an) här i Sverige)

#12 - Tisdagen den 7e Juli 2009:

Den nya THTV kameran har kommit!
Vi ville inte att våran kameraman skulle släpa omrking på hans skit tunga kamera från stenåldern längre så vi var bara tvunga att vara snälla mot honom för en gångs skull och köpa honom en ny, mindre version. Låt oss se vad resultatet blir och det viktigast av allt vad som händer härnäst på TH TV...;)


#13 - Tisdagen den 7e Juli 2009:

Kommentarer, någon?
Hörrni, jag tycker att vi saknar en kommentarfunktion här i bloggen. Vad tycker ni?

[ ] JA, Tom!!! Jag vill verkligen kunna säga "Hej" till dig.
[ ] Vet inte - Jag är inte säker.
[ ] Nej! Håll kommentarerna borta - Det är bra nog utan dem!

(Ni måste besöka Tom's blogg för att kunna rösta!)

#14 - Onsdagen den 8e Juli 2009:

"Adventures Of Power"
Ni måste se DENNA trailer. LUFTTRUMMANDE?!? Vad är det för galna dumheter?! ;) När jag börjar tänka på det, då jag ser Gustav bakom sina trummor så skulle han definitivt ha en bra chans att hamna i denna genre. Ingen har mer kraft...

Video - Youtube: Adventures Of Power Screen Test: Whale.

#15 - Torsdagen den 9e Juli 2009:

Det är Gustav igen
Haha, det är Gustav igen (förlåt, Klaus:). Inte säker på vad det är... men på något sätt påminner det mig om Gustav's legendariska dans på vårat VMA fanparty. Måste gå nu och börja öva på dansstegen.

Video - Youtube: Sasquatch music festival 2009 - Guy starts dance party.

#16 - Torsdagen den 9e Juli 2009:

Vi presenterar stolt
De flesta av er har redan hört nyheterna: vi har letat efter nya medarbetare som ska ta hand om våra konserter och nu är vårat LIVE team fullborat. "William Morris Endeavor Entertainment" kommer boka våra konserter i framtiden och de från "The Production Office" kommer göra våra scenidér verkliga samt få allt att fungera på arenorna (förhoppningsvis kommer de bli i eran stad också!). Vi har så många idér för den uppkommande turnén och pratar redan med folk från olika ställen! :)


#17 - Fredagen den 10e Juli 2009:

WRRRoooOROOOOROOOOOOM!
Okej, jag erkänner - jag är galen i bilar och ingen kan få mig att sluta lägga upp saker om bilar ;) ! Denna existerar bara i den digitala världen än så länge och kommer säkert aldrig ta plats i mitt garage. Vem sa att bilar inte kan vara skönheter?


#18 - Fredagen den 10e Juli 2009:

Kommentarer finns nu! Ha så kul :)

#19 - Lördagen den 11e Juli 2009:

Vilka filmer ska jag se i sommar?
Varför går jag på bio på sommaren? Tja, de tyska sommrarna är ofta inte vad man vill att de ska vara. Under de kommande dagarna kommer jag skriva om 10 filmer jag jag definitivt ska se denna sommar. Hur och vart går jag på bio?! Kan inte berätta det, men vi kanske sitter bredvid varandra någon dag! ;) Bortsett från det så är jag ett stort fan av gamla drive-in-biografer. Tyvärr finns det bara några få kvar men det som är bra med dem är att du kan göra vad du vill i din bil....så länge dina rutor är färgade ;-)


#20 - Lördagen den 11e Juli 2009:

Sommarfilm nummer 1

Video - MySpace: Bruno Deutsch Trailer.

#21 - Söndagen den 12e Juli 2009:

Litet fan med en ny stil!

Video - YouTube: Petit NDIAYE for FASHION AGAINST AIDS.

#22 - Söndagen den 12e Juli 2009:

De har BOLLAR (och choklad)! 
Bollar och choklad! :) Åh, jag glömde nästan skejtaren. Har jag redan nämnt att Bill ville bli en professionell kickboarder en gång i tiden? Jag tror det, men jag kan inte berätta den historien ofta nog. Om inte musik hade korsat hans bana så skulle han ha spelat in detta klipp med hans kickboard. Kom igen, ni måste föreställa er detta: istället för Bob Burnquist skulle det vara min lillebror Bill.

Video - YouTube: Aero advert featuring skateboardstar Bob Burnquist.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blogg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va söta :D

2009-07-06 @ 16:19:18
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Så söta att man vill nypa dem i kinderna :D

2009-07-06 @ 16:26:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Erkänn bra att Tom bloggar så pass mycket? Trodde typ bara han skulle blogga någongång sådär i veckan :D Men han verkar vara en riktig bloggare :P Snart kanske han börjar med dagens outfit och frågestund oxå? hihi ;P nä jag skojar :D :D

2009-07-06 @ 17:16:19
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Jag har faktiskt en känsla av att Tom bara bloggar så här mycket nu i början och att han kanske slänger in ett blogginlägg då och då när det har gått ett tag! Och då menar jag att han kanske skippar någon dag i veckan eller så :) Självklart kan jag ha fel men.. Aja, vi får väl se :)

2009-07-06 @ 17:34:30
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lila

asså dom e såå söta!

skulle gärna oxå åka georgs rygg efter gustav!!

och så älskar jag gustavs kinder så ja sku knipa honom i kinden och georg..ja den där sexiga basisten honom vill jag krama!!!!

hahahahah

2009-07-06 @ 19:34:57
Postat av: Sofia Vienna

naaw, vad fina dom blev!

2009-07-06 @ 20:05:52
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Evule

I want new TH TV episodes now!!! ;D

2009-07-07 @ 13:43:00
URL: http://tokio-hotel-de.blog.cz/
Postat av: Emelie Angs.

Åhh börjar tokio hotel tv igen?? när då? :=)

2009-07-07 @ 13:45:00
Postat av: Lorena ;)

waaaaaaaaaaaaaaaa TH TV starts again :D how fun!! cant wait..... Im so happy :D:D:D

Postat av: Lila

va bra!

men undrar när han släpper några hemlisar om Bill<3

2009-07-07 @ 14:45:19
Postat av: maja, från bdb du vet ;)

på länken står de grund skola som du sa där också, kanske inte har haft tid att ändra i bloggen än ^^ :D föresten, tack för HQ bilderna från Häring !

2009-07-07 @ 15:53:24
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

It's all been taken care of :D Ibland har jag bara inte tid att sitta och ändra småsakerna, sorry e_e



Emelie Angs.

Ja, TH TV ska börja igen men när vet vi inte.

2009-07-07 @ 15:58:36
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Mor

Okeey, i don't understand Swedish so good, But I think you R doing a great job with the translations ^^



so now we're only waiting for some nwe blogposts xDDD I hope it will be a good.

2009-07-07 @ 16:03:54
URL: http://twentyoneh.blogspot.com/
Postat av: TM

At least he has confirmed that they're filming new episodes ;) XD

2009-07-07 @ 17:40:22
URL: http://twitter.com
Postat av: Lila

hahah att tom måste alltid reta dom andra!

men ärligt talat sku han själv våga dansa inför alla fans+?

neeeeeeeej

2009-07-09 @ 16:26:14

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0