Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~3


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 6-12e Juli 2009.
#23 - Måndagen den 13e Juli 2009:

Filmer jag ska se i sommar!
...och här är den andra!

Video - YouTube: Transformers 2 German HD trailer.

#24 - Måndagen den 13e Juli 2009:

Rör er inte!
Denna video är ovärdelig :) och hur underbar är inte idén bakom den?! Jag vill inte ens veta hur många nätter dessa sjuka programmerare måste ha spenderat framför sina datorer. Jag undrar även ifall det är någon riktig människa i den. Det är ganska sorgligt men vackert på samma gång. Klippet är av Stink Digital och direktören Adam Berg för 21/9 TV.

Video - YouTube: Philips Carousel Commercial.

#25 - Tisdagen den 14e Juli 2009:

Gissa vad...
Gissa vad jag ska göra idag :)

[ ] Övertyga Bill till bevis läs mina blogginlägg för stavfel.
[ ] Träffa vårat management för att planera vårat första event mot slutet av Augusti i Tyskland, där vi även ska uppträda med låtar för första gången efter denna långa paus.
[ ] Göra en enkel gå-cykeltur i naturen med Wolfgang & Hagen (Jag ska köra min bil bredvid).

(Gå in på Tom's blogg för att rösta på alternativen ovan)

#26 - Tisdagen den 14e Juli 2009:

Newsflash!
Georg kommer bli galen! Jag måste ringa honom nu och berätta nyheten. Hagen kommer må som om det vore julafton, påsk och hans födelsedag på en och samma gång! Hans idol kommer tillbaka - David Hasselhoff aka. Mitch Buchanon kommer vara med i Baywatch igen....och denna gång kommer han med på storbildskärmen! Wow! Okej, jag måste slå 017656....


#27 - Onsdagen den 15e Juli 2009:

Halleluja!
Skrämmande eller himmelskt - inte så säker på det. Men, ingen tvekan om att det är MYCKET kors. Detta berg av kors, vilket heter Kryžiu kalnas, ligger någonstans i Litauen nära byn Šiauliai. Det är en plats för pilgrimsfärd och varje besökare tar med ett kors för att lämna det. Från vad det ser ut som, har det redan varit massa folk där. För mig verkar det som en häftig plats för en videoinspelning....vad tycker ni?


#28 - Torsdagen den 16e Juli 2009:

Filmer jag ska se i sommar!
...och här är den tredje!

Video - YouTube: The Hangover - Official Trailer 2 [HD].

#29 - Torsdagen den 16e Juli 2009:

Filmer jag ska se i sommar!
...och här är den fjärde!

Video - YouTube: Terminator Salvation - Official Trailer [HD].

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blogg.

Kommentarer
Postat av: Lila

hahah varför har han skrivit balls på hans blogg???

ja menar va har det med själva filmen att göra?

2009-07-13 @ 13:04:56
Postat av: anna

Varför står det "Toms blog by Lenny" ? jag syftar på "by lenny"

2009-07-14 @ 12:45:16
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Lenny har gjort bilden med kepsen där det står "Tom's Blog".

2009-07-14 @ 13:45:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

th e dumma i huvet dom bara lovar o lovar men inget hender

2009-07-14 @ 15:38:56
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Vad har dem lovat nu då? O_O

2009-07-14 @ 16:03:27
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0