Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~24


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 7-10e Oktober 2009.
#95 - Söndagen den 11e Oktober 2009:

Jag är imponerad!
"Fashion Against AIDS" kampanjen ägde rum för ett tag sedan och det är just därför jag är betydligt mer imponerad att ni gjorde eran egna kampanj tillsammans med DAA för att slåss mot HIV/AIDS. Flera av er deltog på detta event i mitten av september och Frauke från DAA samlade några av dagens intryck. Läs allt om det i hennes blogg. Bra grejer! 
 
#96 - Måndagen den 12e Oktober 2009:

Run This Town
Ganska häftigt vad denna skolkör fick ihop...okej, ingen kan slå Jay-Z's stil och Rihanna tar noterna lite bättre men jag älskar verkligen attityden dessa barn visar - härligt! Det enda jag funderar över är hur man kan sätta fart i musiklärarens gröna te...;)

Video - YouTube: PS22 Chorus "RUN THIS TOWN" Jay-Z Rihanna & Kanye West.
#97 - Ondagen den 14e Oktober 2009:

Bill planerar...
... också att byta kläder under våran nya show...han borde ta en närmare titt på denna kvinna: 

Video - YouTube: Metacafe - Are you bored?  
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0