Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~51


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 30e Mars-15e April 2010.
#167 - Fredagen den 16e April 2010:

Slut: Humanoid City!
Dåså allesammans, det var det. Tyvärr är våran turné redan över - tack så mycket till er alla som var på våra konserter...vi hade fantastiska konserter och jätteroligt! Alla fans som var på våran sista konsert i Paris i förrgår hade också nöjet att uppleva en stor höjdpunkt! Georg spelade en konsert utan att (nästan) göra några misstag. Nej, skämtar bara - han satte nästan varenda ton rätt ;-) Dessutom gjorde jag en konsert utan några fel som gör mig till den enda som levererade en perfekt konsert. Tja, jag antar att de andra tre gjorde bra ifrån sig också... ;-)

 
#168 - Söndagen den 18e April 2010:

Antaligen den andra coolaste killen på jorden!
OK, för första gången någonsin känner jag att det finns någon där ute som kanske kan utmana mig....men bedöm själva ;-)

Video - Youtube: The coolest guy in the world 2.
#169 - Måndagen den 19e April 2010:

Google Earth gjorde det: NYC i 3D

Video - Youtube: New York City 3D in Google Earth.
#170 - Onsdagen den 21e April 2010:

Go Winston Go!

Video - Youtube: Winston the Bolldog vs Patrol Car.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: sara

kan någon kommentera i Toms blogg, för det kan inte jag... :(((

2010-04-17 @ 19:00:16
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0