Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~41


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 9e-10e Januari 2010.
#137 - Måndagen den 11e Januari 2010:

Kolla vad jag upptäckte
Minns ni den stora mosaiken vi gjorde av era bilder förut? Med det här programmet kan ni skapa några häftiga bilder själva. >Kolla in det!
 
#138 - Onsdagen den 13e Januari 2010:

Avatar...
...kan bli den mest framgångsrika filmen någonsin och slog äntligen Titanic som fortfarnade är #1 just nu. Bygg din egna Avatar - Jag har förberett lite photoshop lärling för er på min gamla PC ;-)

Video - Vimeo: Birth of an AVATAR.
#139 - Onsdagen den 13e Januari 2010:

GQ
Ni visste säkert redan att Bill & jag skulle vara med på omslaget av det nya numret av GQ tidningen (den tyska versionen). Gå in på GQ sidan nu för att få ett litet smakprov på GQ fotograferingen genom att titta på "Behind the Scenes" videomaterialet. Och, jag har en cool bild till er från fotograferingen - den hamnade inte i tidningen men jag antar att det är pga Bill ;-)


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alltså, jag vill ha de där bilderna O_O Hoppas de kommer ut sen i Bills galleri eller nåt. XD

2010-01-11 @ 13:32:54
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lisa

när kommer nästa nummer av GQ ut ?

2010-01-11 @ 14:08:44
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Enligt Press-stop.se så kommer numret med tvillingarna ut den 16/2 men jag tror att det kan vara olika i alla städer. Alla får inte in beställningarna samtidigt menar jag + att personalen packar upp allt på olika dagar så man får väl gå och fråga i butik (Pressbyrån) vad de säger försig.

2010-01-11 @ 14:10:29
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0