Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~53


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 23e April-7e Maj 2010.
#176 - Lördagen den 8e Maj 2010:

Helt otroligt!
När ni kollar på detta kanske ni undrar varför de behövde använda datoranimation för "The Matrix"...det funkar utan också ;-)

Video - Youtube: Damien Walters 2010.
#177 - Tisdagen den 11e Maj 2010:

Det är inte bara bilen...
....utan också sättet de förklarar "Carbon Fiber". Ifall min lärare hade förklarat det på det här sättet när jag gick i skolan skulle jag definitivt varit uppmärksam.

Video - Vimeo: Lamborghini Pacemaker.
#188 - Torsdagen den 13e Maj 2010:

Känner ni till "Domino Day" på tyska TRL?
Här kommer "Staples-Day", eller Manhattan i 3D igen, jag kan faktiskt inte säga?!

Video - Youtube: The Making of Ephemicropholis.  
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Thanx.



I like Tommies bloog.

2010-05-08 @ 23:19:01

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0