Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~88


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 12e Juli-1a Augusti 2011.
#328 - Tisdagen den 2a Augusti 2011:

Hawaii Stolen...
...blir min nya serie som jag har startat speciellt för er: "De Top5 Infomercials Fails". Och här är min #5!

Video - Youtube: Hawaii Chair Infomercial: Use It Anywhere!

#329 - Lördagen den 6e Augusti 2011:

4e plats: Poo Trap. The Magic Poop collector!
...stackars hundar!

Video - Youtube: Magic Poop Collector.
#330 - Torsdagen den 11e Augusti 2011: 

3e plats: Uruclub
När man får lust att lära sig spela golf

Video - Youtube: The Uruclub Commercial.
#331 - Onsdagen den 17e Augusti 2011:

2a plats: "Potty Putter"
Tänk på all extra träning man får ;-)

Video - Youtube: Potty Putter TV Commercial.
#332 - Fredagen den 19e Augusti 2011:

Och vinnaren är: ...Tiddy Bear!
Ni kommer verkligen gilla bekvämligheten med Tiddy Bear ;) Vem köper sånt egentligen?!

Video - Youtube: Tiddy Bear - Funny Infomerical.

Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0