Sarah M. Online @ Twitter - 23/10 2011


- "Pratade nyss med Bill Kaulitz :D Härligt att se honom och Tom igen :D xx"
- "Pratade och gick med Bill Kaulitz och höll hans hand...jag kommer nog inte tvätta den här handen på några dagar...så glad att han kom ihåg mig :D"
- "Tvillingarna Kaulitz måste vara några av de snällaste människorna på jorden :D :D xx"
~~
Som ni vet är denna tjej lite av en "kändis-jagare", hon tar bilder med så mycket kändisar hon kan. Hon träffade tvillingarna förra veckan och tog en bild med dem. Hurvida hon har tagit några bilder den här gången, har hon inte berättat. Men om några bilder kommer ut, lägger jag upp dem här! :)

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

En annan grej som jag har en liten känsla av (det behöver absolut inte vara så, men av erfarenhet från andra TH-fans som överdriver) är att hon möjligen bara skakade han med honom, småpratade lite, typ hälsade.



Hur som helst, jag väntar glatt på bilder! Hoppas verkligen hon tog några eftersom det verkar som att hon inte går ut (på stan) utan kameran. XD

2011-10-23 @ 11:32:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skulle bill hålla hand med ett fan?:S

2011-10-23 @ 13:07:10
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Sarah har nu berättat att det var i Hollywood som hon såg tvillingarna, som var ute tillsammans med vänner, och hon tog inte några bilder då hon tyckte det var olämpligt.

2011-10-23 @ 16:46:06
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hah, jag hoppas att det INTE var så.

För då blir jag sjuukt avundsjuk!

Och som den som kommenterade över ; Varför skulle han hålla i handen med ett fan ? XD

2011-10-23 @ 16:47:12
URL: http://lillysplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Personligen tror jag inte att hon är ett fan av Tokio Hotel. Hon fick säkert massor med svartsjuka kommentarer om bilden hon tog med Bill och Tom som har gjort henne så "bortskämd" att hon skryter en massa lögner så att vi, fans, ska bli svartsjuka.

Det var i alla fall min åsikt om detta. Hon uppdaterar sin profil om detta typ efter varje minut, så det låter inte så trovärdigt för mig! :)

2011-10-23 @ 16:50:42

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0