BTK App - Alien Wall #25


Bild #1 - Bill: "Los Angeles, en vattenfontän...och en Los Angeles sol." Fan (Mirjam): "Tog du den här bilden, Bill? Den är vacker." Fan (@Katrin): "Bill, jag är avis... Jag vill också ha varmt och vackert väder... Kan du skicka lite sol?"
Bild #2 - Bill: "@Mirjam: Ja :-)" Bill: "@Katrin: Ska försöka! Det är vackert i Los Angeles just nu!!!" Fan (@Sheep): "Du lyckas alltid förvåna mig. Du är underbar! Glöm aldrig bort VARFÖR fansen älskar dig. Vi kan inte leva utan er fyra längre. Seriöst. Ni är ett av de bästa sakerna som någonsin har hänt mig. Tack! <3" Bill: "@Sheep: Vad gulligt!!! Tack :-)"
Bild #3 - Tom: "Freakshow... Är inte vi alla freaks på ett eller annat sätt?" Fan (Clementine483): "Hej, hur är det? Vi festar. Kom hit!" Fan (@Kate): "En del av oss - mer än andra, men ju äldre jag blir, ju mindre bryr jag mig. Var ett freak om du vill."
Bild #4 - Fan (@Eve): "Ja, det är vi ;) Det här är Venice Beach, va?" Fan (@Paooo): "Vem är mest freak av er två?!?"
Bild #5 - Bill:" BLOND!!! :-)" Tom: "@Clementine483: Vart? ;-)" Tom: "@Kate: Ja! Du har rätt!" Bill: "@Eve: Precis!" Bill: "@Paooo: Tja... Det är faktiskt svårt att säga :-)"
Bild #6 - Fan (@Beth): "Du ser så bra ut! Är det din naturliga hårfärg? :)" Bill: "@Beth: Önskar det vore!" Fan (@Ximenna): "Tom, vad tycker du om att vara den som bestämmer?" Tom: "@Ximenna: Det är det bästa! ;)"
Bild #7 - Bill: "Yeaaaaah...!!!! ..fick precis den senaste iPhone appen! Den är helt fantastisk!!! Längtar tills ni också får se den! Den har några nya häftiga funktioner...så spännande!!!" Fan (@Steffi): "Bill, fungerar iPhone versionen för iPod Touch också?"
Bild #8 - Bill: "@Steffi: Ja :-)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0