Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~10


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 11-14e Augusti 2009.

#61 - Lördagen den 15e Augusti 2009:

Svart - Vitt - Vackert!
Människor från Anti, en agentur baserad i Olso, Norge verkar gilla svarta, vita och glansiga ytor. Helt ärligt - när man når resultat som detta, tycker jag att man kan åta en viss stil. Jag tycker att deras jobb är fantastiskt! Här är lite ögongodis...


#62 - Måndagen den 17e Augusti 2009:

Kim-Lan är tillbaka!
Gillade redan Kim-Lan's gamla saker men även hennes senaste graffiti blev riktigt bra. Respekt!


Video - YouTube: Tom's New Look Graffiti by Kim-Lan.

#63 - Tisdagen den 18e Augusti 2009:

HAHA! Jag skulle säga att den är fejk!
Om dessa killar verkligen klarade av detta så kommer jag spela bas på den kommande turnén och byta till Georg's "frisyr". Vad tror ni: äkta eller fejk? Hmm, jag tror att jag ska gå igenom min digitalkamera snart och visa er en eller två bilder från AUTOMATIC/AUTOMATISCH videoinspelningen. :)

Video - YouTube - MegaWoosh, biggest waterslide ever.

#64 - Onsdagen den 19e Augusti 2009:

Automatic/Automatisch
Ja, jag ville ju presentera låten redan BETYDLIGT tidigare för er men Gustav ville inte det ;-) Kolla in båda smakproven på våran första singel till de kommande albumet HUMANOID:

> Automatic
> Automatisch

Ser fram emot att läsa alla era åsikter om låtarna i kommentarer : )


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: carro

ÅÅHHHH. NORGE <3 :D hoppas de nämner Sverige snart!!;)

2009-08-15 @ 21:50:19
Postat av: JULIE

Yeiih, norge :D Så gøy :)

2009-08-15 @ 23:48:50
URL: http://juliiepb.blogg.no
Postat av: Fanneyh

EH NOKIA.DE funakr inte?

typ... kraschat?

2009-08-16 @ 00:16:19
URL: http://faneys.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Säkert, jag har inte varit där inne alls på ett tag! Men jag vet att där man ska registrera sig på Tokio Hotel's hemsida för sista-chansen-biljetter, inte funkar så bra. För en del funkar det perfekt och andra inte, det blir "error". O_O

2009-08-16 @ 12:53:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Helena

om nam klickar på länken o scrollar ner så står det " Anti Sweden" på vissa bilder xD

2009-08-16 @ 16:31:30
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det är en design/ett märke, inget hat mot Sverige i sig ifall någon misstolkar det ;P

2009-08-16 @ 17:02:04
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Amanda

riktigt bra alltså :D

2009-08-17 @ 21:06:40
URL: http://heartshapedglasses.webblogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0