Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~13


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 24-27e Augusti 2009.

#73 - Lördagen den 29e Augusti 2009:

Nokia akustisk konsert...
Den akustiska Nokia konserten i 02 World i torsdags var väldigt speciell för oss! Jag trodde inte att jag skulle vara så nervös före konserten....men det var härligt att uppträda med en ny låt efter så lång tid. Vi hade verkligen roligt, mestadels på grund av att ni var fantastiska och gav så mycket energi. Ja, och Hagen träffade till och med rätt ackord då och då...;-) Tack så mycket!!!!
Free Image HostingFree Image HostingFree Image Hosting

#74 - Söndagen den 30e Augusti 2009:

Applåder, tack!
Förutom en bärbar dator, en gitarr och en stor kopp kaffe står följande på mitt skrivbord. När Bill inte är i närheten för att kunna applådera åt mina briljanta idéer, så får jag helt enkelt göra det själv ;)

Video - YouTube:
Applause Machine.

#75 - Måndagen den 31a Augusti 2009:

Du måste ha stake!
Han går igenom det från början till slut....ibland måste man bara göra det, oavsett hur dumt det är. Och tada - helt plötsligt har man en publik på miljontals folk, samma här.... :-P Hur som helst, håll koll på personerna i bakrunden - de är den riktiga huvudattraktionen i denna video!

Video - YouTube: Boom Boom Pow.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0