[Volksstimme.de]: TH solo - endast Georg har flickvän


Tokio Hotel solo - endast Georg har flickvän
Hamburg, Magdeburg - Bara en medlem i bandet Tokio Hotel har flickvän: basisten Georg Listing är upptagen sedan ett halv år.

22-åringen avslöjade detta i en intervju med internetradion www.iloveradio.de: "Ja, jag har en flickvän!" Det är ganska dumt att dölja personliga relationer på grund av framgången. "Jag tycker att det är pinsamt när ett pojkband försöker hålla det hemligt så att tjejer ska fortsätta köpa deras skivor. Det är fånigt", säger frontmannen Bill Kaulitz, liksom sin tvillingbror Tom, fyller 20 år på tisdag. Han fann det "ganska sorligt" att endast en av de fyra tonårsrockarna från Magdeburg är upptagen. Orsaken: Inte så stora chanser att bli kär. "Vi kan faktiskt inte gå ut, göra privata saker eller gå på bio", säger Bill.

Svensk snabb översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Gustavstrumpinne

tkr det kul för georg, men synd att de andra in te har någon :/

De skulle behöva nån allihop, de förtjänar det <3

2009-08-30 @ 14:20:42
URL: http://tokiohotism.blogg.se/
Postat av: Siri

sorgligt att de inte kan gå ut eller nånting längre :(

2009-08-30 @ 14:59:17
Postat av: Lila

jag blev såå glad för georg när jag visste nyheten!

men jag hoppa verkligen att hans flickvän inte hamnar i fara eller nåt.

Det jag tror är att de andra 3 kommer snart hitta sina stora kärlek!

Om inte så e det synd,tex bill som har nu prata om det i flera gånger hur myket ha egentligen längtar till att bli kär

2009-08-30 @ 15:12:11

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0