Spelade Tokio Hotel in WBMW i Usa?

 
Enligt TokioHotelRU ska killarna alltså ha spelat in videon i Usa och fortfarande vara kvar. Källan till detta har jag ingen aning om än men det lär väl dyka upp senare hoppas jag. I > denna < artikel står det dessutom att Tom och Bill var i New York nyligen för att spela in ett TH TV avsnitt och frågan är väl om inte det är ett missförstånd bara - att de skriver om deras senaste besök i Usa i slutet av oktober eller att de faktiskt åkte till New York för att spela in musikvideon och ett nytt TH TV avsnitt. Aja, jag uppdaterar med mer info så snart det kommer!

Uppdatering 12/12 2009.
Musikvideorna spelades in i London.
Free Image Hosting

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elina!

Vet du om killarna kommer ha konserter med signering någon gång under turnen?

Alltså utanför Sverige också?:)

2009-12-12 @ 22:57:17
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Hej! Jag la ut info om det ryktet för ett par månader sedan - nej, de ska inte ge någon signering här. =)

2009-12-12 @ 23:06:51
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag undrar om du har sett "quizen" på msn.se's startsida? Hehe, då står det att BILL riskerar 5 års fängelse pga. misshandel... De kanske borde ha lite mer koll innan de publicerar en sån fråga ? ;)

kram!

2009-12-13 @ 13:03:12

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0