Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~36


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 2-8e December 2009.
#126 - Onsdagen den 9e December 2009:

Audi (tyvärr inte ett) nytt koncept
Audi har redan byggt några grymma bilar och det verkar som om de har lite fler coola bilar på gång. Bygg de gärna precis så här! Tja, kanske kan de lägga till några hjul...;)
Free Image HostingFree Image Hosting
#127 - Fredagen den 11e December 2009:

Se upp för elden!
Ifall ni ville veta vad som hände här och varför rummet ser helt nedbränt ut så ska ni inte missa våran världspremiär av "World Behind My Wall" på måndag, 14e december. Jag kan bara berätta det här än så länge: Georg brändes nästan...;)


#128 - Söndagen den 13e December 2009:

Söt & hjälpsam!
Tja, även om den är fejk så säger den mycket ändå :D

Video - Vimeo - Baby Mop.
#129 - Tisdagen den 15e December 2009:

Ifall Batman var en bil...
...eller ifall jag fick välja en bil för en helg (eller till och med för ett år) skulle detta vara mitt val! Lamborghini bil koncept, nu så:


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: LysiWicked

den ser ut som en rakapparat x3

2009-12-09 @ 23:05:43
Postat av: Johanna

hahaha jag trodde det var en datamus ibörjan xD

2009-12-10 @ 00:14:08

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0