Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~4


By Lenny
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 12-16e Juli 2009.


#30 - Torsdagen den 16e Juli 2009:

Vissa saker som får mig vilja skaffa barn
Jag har aldrig riktigt tänkt på att skaffa barn och just nu skulle det inte precis passa in med resten av min livsstil vilket fall ;) Jag vet att jag inte skulle vilja ha en pappa som är 19 år, som knappt spenderar nätterna hemma och jobbar med några konstiga typer. Men när jag ser såna här saker får det mig att börja fundera...! Förresten, jag berättade för Gustav igår att ni har skrivit så många snälla kommentarer. Han blev jätte glad över det och önskar er "best wishes" tillbaka. Allting kommer bli OK - bara stygnen verkar klia lite - så snälla, var inte oroliga!


#31 - Fredagen den 17e Juli 2009:

Filmer jag ska se i sommar!
...och här är den femte!

Video - Youtube: Drag me to hell.

#32 - Lördagen den 18e Juli 2009:

Jag kommer vara polis i Italien
Det kan omöjligt finnas ett bättre jobb än detta - det är allt jag har att säga...


#33 - Söndagen den 19e Juli 2009:

Holländarna gör bättre noteringsblock!
Ja, det är sant, de använder bara två färger och att kalla dem stora vore en överdrivt, men de är verkligen snäppet före alla andra! Här är beviset - se varför själva! Åh, besök gärna Evelien's sida någon gång också!

Video - vimeo: Noteboek by Evelien Lohbeck.

#34 - Måndagen den 20e Juli 2009:

Tokio Hotel "Humanoid"
Äntligen, det är officiellt: det nya album kommer heta "Humanoid"!


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Lila

hahahahahah asså tom!

men va glad jag blir när jag läste att gustav mår bra nu!!

2009-07-16 @ 20:55:54
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Vet inte hur det är med resten av er, men detta inlägg fick mig både att skratta och smälta :D Att skratta på grund av att han "jobbar med några konstiga typer" och smälta för att han är och verkar verkligen vara en sådan familyguy! (han har ju sagt det själv..) samt för att han äntligen skriver om våran Gustav, att han är okej <3.

2009-07-16 @ 20:56:21
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Hamide

han är rolig den där Tom ! ;)

2009-07-16 @ 21:01:59
Postat av: Lila

Elina



hahah samma här! han har oxå sagt att han skulle ha flera barn runt om världen..hahah vilket samling det komemr att bli vid familjbordet

2009-07-16 @ 21:05:47
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Ja, och jag har en känsla att jag kommer få sitta med vid det bordet ;) Jag ställer upp på att göra barn, Tom! *vinkar och viftar med armarna hejvilt'

2009-07-16 @ 21:07:44
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Arkenfjall

har han sagt att han är en familyguy? :D att han vill skaffa barn?:D<3<3

2009-07-16 @ 21:09:14
URL: http://arkenfjall.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ja.. Senast han sa att han var en "familyguy" var ju i Usa 2008 :) Han sa inte att han ville skaffa barn då men att han gillar att spendera tid och vara med familjen - två skilda saker :P Men i detta blogginlägg skriver han ju att han börjar fundera. Han har ju sagt i tidigare intervjuer att han kan tänka sig att göra det NÅGON GÅNG också, så.. Ja xD

2009-07-16 @ 21:11:15
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror tom blir en bra pappa :) när han väl blir de då :D

2009-07-16 @ 21:12:37
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Anonym

Ingen här har sagt något annat ;) Men jag tror också han skulle bli en bra pappa! *ser framför mig'

2009-07-16 @ 21:14:17
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

haha, jag är nog lite inne på hans spår. Är inte supersugen på att skaffa barn, men när man ser sådana där prylar blir man sjukt sugen :D



Ser också tom framför mig som pappa. Tror att han skulle bli en väldigt omtänksam och överbeskyddande pappa, men å andra sidan, vilken förälder är inte överbeskyddande gentemot sina barn? (:

2009-07-16 @ 21:31:42
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Sant. Jag har också fått det stuket över honom och samma sak gäller Bill, att han är överbeskyddande när det gäller honom och tar hand om honom enormt mycket! (du förstår säkert :P)

2009-07-16 @ 21:42:58
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lila

haha vem vet tom kanske skaffar ett stooooooooooort familj i framtiden typ där 80-100 stycken familjmedlemmar XD

2009-07-16 @ 21:55:26
Postat av: Sofia Vienna

Ja, men jag tycker att det är så himla gulligt, man ser verkligen hur mycket han bryr sig om bill (oväntat, nej, men ändå). Såå sött (:

2009-07-17 @ 08:15:27
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaafan är det dära för något? Kan inte se :S

2009-07-17 @ 14:54:40
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ser ut som en motorcykel :P

2009-07-17 @ 15:19:39
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Lila

har dom sådana polisbilar i italien?? haha undra bara

2009-07-18 @ 21:41:41
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

^ Nä, det tror jag inte 8D Det är nog bara gjort på "skoj" liksom.. Jag har då inte sett någon sådan polisbil i Italien i varje fall ;D

2009-07-18 @ 23:03:08
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0