Tom Kaulitz's blog på TokioHotel.com ~1


By Lenny.

#1 - Onsdagen den 1a Juli 2009:


Nyligen på gymmet...
Woho, multiarbetaren Kanye West sover inte längre.

08.00: Åka över till studion för att jobba på det sista med albumet.
12.00: Ta något att äta.
12.30: Designa sneakers för NIKE.
16.00: Kafferast.
16.30: Designa sneakers för Louis Vuitton.
21.00: Middag med Rihanna.
23.00: Godkänna scenen för uppkommande turnen.
01.00: Blogga.
02.00: Spela in videon för "Best I Ever Had".
07.00: Plocka upp ett av extramaterialet från videoinspelningen.

Ops, klockan är redan 08:00...
Tja, det var värt det - se själva :)


#2 - Torsdagen den 2a Juli 2009:

Absolut inte till hemmet utan bara tvingade
Jag hatar när människor sliter djur från deras naturliga livsmiljöer bara för deras egna gkädje och istortsätt för att låsa in dem som en leksak hemma. Men jag MÅSTE visa er detta - den som inte blir galen måste ha ett hjärta av sten. Slow Loris är de sötaste djuret på jorden men det är också därför de är dömda. Kolla gärna in denna sida och berätta för alla vad ni tycker om den.

Video - Youtube: Tickling Slow Loris.

#3 - Fredagen den 3e Juli 2009:

NYLON Mag + NIKE = färgglatt
NIKE släpper en ny kollektion för deras "Dunk Designs" i samarbetet med NYLON Mag. 1985, kom NIKE Dunks ut för första gången och då var de endast tillgängliga som basketskor. Seriöst, dessa skor är klassiska och nu lägger NYLON till ännu en modell till den befintliga sorten. Det är bara för kvinnor! Förresten: Jag hörde att man kan få tag i dem på, "Urban Outfitters" och "Nike.com".


#4 - Fredagen den 3e Juli 2009:

Stjärnan i mitt blogg-video-meddelande
Låt mig presentera: Den riktiga stjärnan i mitt video-meddelande, då han var en liten baby :)


#5 - Lördagen den 4e Juli 2009:

Guten Morgen! (God morgon)
Medan jag äter frukost kan ni redan få en titt på de första backstagebilderna från våran coverfotografering. Jag kan inte berätta för mycket än ;) Men vi har fotograferat i två dagar till sena kvällen och alla blev tvunga att jobba övertid. Allt detta på grund av att Georg och Gustav tog för lång tid på sig med sminket....som vanligt. Åh, och Georg åt för många bananer och har spenderat mycket av sin tid på toaletten....

Förresten: Bilden på mig bredvid bloggfönstret är från fotograferingen.
(han menar då denna bild bredvid sin blogg på hemsidan som är från fotograferingen)


#6 - Lördagen den 4e Juli 2009:

Voilá!
Jag ser fram emot att få träffa våran nya scendesignare och äntligen utveckla några nya LIVE idér. Det är i stort sett den allra bästa delen med turné starten. Tja, uppenbarligen bortsett från utmaningen att behöva lära Bill, Gustav och Georg alla deras texter och instrument i tid :D... Men innan det är dags så kommer jag fortsätta samla idér. Denna scen, till exempel, är bara fantastisk!

Video - Youtube: Nine Inch Nails - Teaser - MomentFactory.

#7 - Lördagen den 4e Juli 2009:

Ny Eminem Video
Jag köpte hans album precis efter utsläppet och redan från början var min favoritlåt "Beautiful". Förra året var vi i Detroit och vi körde runt i staden med våran turnebuss. Det var verkligen synligt att staden var ödslig på vissa ställen och att flera av husen, affärerna och fabriker var tomma! :(

Video - RUSSIAN FLOW på Vimeo: Eminem "Beautiful"

#8 - Söndagen den 5e Juli 2009:

Mer från omslagsfotograferingen!
Jag har letat efter bilder på Bill från fotograferingen hela dagen...några som är hyggliga nog att visa ;) Tro det eller ej, jag hittade faktiskt några!


#9 - Söndagen den 5e Juli 2009:

Samy Deluxe/Storebror ser oss?
Denna video av min tyska favoritrappare Samy Deluxe blev ganska bra. Jag tycker att de borde ha lagt till en Tokio Hotel konsert i denna miniatyrvärld, eller ännu bättre: en Tom Kaulitz staty. Jag måste prata med Samy om det :)

Video - Youtube: Samy Deluxe "Stumm [Xenja]" ~ Official music video.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta. Källa: Tom Kaulitz's blogg.

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Alla sitter och spekulerar hurvida det är Tom eller inte, hurvida han har gjort ett fejk-schema till Kanye West och skrivit ut. Flera till MTV hävdar på flera håll att Tom eller den personen har skrivit hans blogg på TokioHotel.com har rotat igenom MTV's BuzzWorthy blogg och tagit saker och ting därifrån och skrivit det som om det vore de. De har nu skrivit ut i "Top News" att bloggen är klar och att vi väntar flera inlägg av Tom fram tills albumet kommer ut - vilket vi redan vet och antaligen så kan den personen (behöver faktiskt inte vara Tom, kan vara någon i Tokio Hotel's staff som skrev också) ha bett Tom/den som skrev att ge gratis reklam till dessa märken, Kanye West och göra oss uppmärksamma om djurbeskydd - däremot vill jag ge en liten sidnotering att det HÄNDER att de byter ut blogginlägg för att den andre ska få gratis reklam men vi får väl vänta på mer inlägg, gärna till Tom's lilla hemlighet om Bill ;)



Flera är skeptiska till detta, kan inte klandra de som är det! Dessutom, Kanye West lilla schema är också taget från MTV samt han själv, så det är inte fejk 8D



Detta inlägg kommer uppdateras vartefter, så det blir inga nya inlägg skrivna tror jag.. Vi får se, kanske ändrar alltihopa 8D

2009-07-03 @ 18:02:03
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej elina :) hur ofta tror du att Tom kommer att blogga? Kna du inte lägga ut dagens bild på tom med i större format?

2009-07-03 @ 18:26:19
Postat av: Anna

omg <333 Hans hund är sååå söt!! han kanske läste i flera ställen att de inte trodde tom skrev i bloggen så han la upp någe personligt....ha ha :D

2009-07-03 @ 21:49:57
Postat av: anchi

Fan va sööt hund :O:O

2009-07-03 @ 21:58:33
Postat av: MIRRE - makeup artist

sorry men jag fattar inget?! Är de tom som bloggar om Kanye west? lol

2009-07-03 @ 22:20:31
URL: http://miirre.se
Postat av: Stephanie

håller med Mirre.. fattar inte :P

2009-07-03 @ 23:41:52
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohm jaha.. blev lite besviken lol

2009-07-03 @ 23:56:20
Postat av: Fanneyh

Okej seriost, Tokio hotel ar fan korkade ibland. Forlat, men maste tala ut.



Palla att "Tom" bloggar om Nike och far massa pengar bara for att Nike hoppas pa att alla tjejer som laser ska kopa dom dyra skorna bara for att Tom gillar dom. Det varsta ar att vissa tjejer kanske gor det. Jag menar inte att det ar fel att kopa dom, men inte bara for att Tom gillar dom liksom.

Och sen "jag horde att man kunde fa tag pa dom"? Ja, det var val nagon fran Nike som direkt sa till Tom/"(tom?)" vart man kunde kopa dom. Sa inte sa konstigt att han "horde"



Och sen att han bloggar om vad Kanye west gor? assa forlat men jag bryr mig inte ett skit om vad Kanye gor. Vi vill val hellre veta vad TOM gor an kanye?



Jag pastar inte att jag inte tror att det ar tom som bloggar, men som det verkar hittills har han kanat pengar pa bloggen. Och jag undrar hur manga fler kontrakt dom har skrivit i samband med bloggen ansalange.



Plus att den dar kommentaren om Musikvideon Tom gav, ar sa typiskt "Tom i media"¨



Nej fyfan. Tackolov att det finns TH-fans som resonerar vettigt. (ni har i bloggen, och du Elina saklart <3)

2009-07-04 @ 00:20:04
Postat av: rebecka s.

OMG!!! Georg <333 äntligen nån mer än bara Tom ;DD kul med nya backstagabilder förästen :D jippi :D Nu e jag glad!! tack för uppläggningen med svensk översättning

2009-07-04 @ 12:48:30
Postat av: Lila

så den här var inlägget för idag?

den var riktig bra nu kommer igen toms skämt om georg fan vad härligt.hahahahah

älskar när han skämtar om sånt !



kram//Lila

2009-07-04 @ 12:50:27
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Lila

Japp, backstagebilderna var dagens inlägg.



Som ni kan se så skriver jag upp datumet med snedstil över själva inlägget så man kan hålla koll när allt lades upp :D (tex: Lördagen den 4e Juli 2009).



Tom börjar nog komma igång med bloggandet nu ;D Yay!

2009-07-04 @ 12:57:40
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack för d enya inlägget om scendesignen :D guud va jag längtar efte ren ny turne!! hoppas dekommer till sverige DÅ :D

2009-07-04 @ 18:01:02
Postat av: Lila

han sätter ju nya inlägg hela tiden?

2009-07-04 @ 20:43:26
Postat av: Fanneyyyyyh

Herregud, varfor klagar han pa detroit? (forna) Osttyskland har ju ocksa massvis av det han beskriver?..

2009-07-04 @ 22:00:17
Postat av: Fanneyyyyyh

Lila: Dom sa inte EN GANG per dag. Dom sa varje dag.

2009-07-04 @ 23:40:22
Postat av: Lila

OMG! äntligen om Bill<3

fan vad han e het här!!! ush nu får jag hjärt attack!! har saknat min man<3

2009-07-05 @ 13:38:17
Postat av: Fija*

OMG Bill är såå het dregel :D

2009-07-05 @ 13:39:00
URL: http://sofura.blogg.se/
Postat av: Siri

Guuud, jag avlider av Bills perfektion. Bilden där han skriver... svimmar

2009-07-05 @ 14:02:23
Postat av: Fanneyyyyyh

VACKEEEEEEEER



Speciellt den nar han skriver ja! jag dor

2009-07-05 @ 16:01:12
Postat av: Siri

jag tror inte att han menar storebror på det sättet om du fattar. Mera som dokusåpan Big Brother. Att man blir övervakad i minityrstaden är som att vara med i Big Brother :)

2009-07-07 @ 18:07:35

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0