Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~29


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 29e Oktober-1a November 2009.
#106 - Måndagen den 2a November 2009:

Single Newsflash!
Så, vilka har redan märkt att det är en annan låt nu på första sidan?! Våran nya globala singel kommer att bli "World Behind My Wall" / "Lass uns laufen" !!! YES!
#107 - Tisdagen den 3e November 2009:

TURNÈPOSTER!!!
Folk, folk, folk, ni kan inte föreställa er hur spänd jag är redan. Hela dagen har jag känt mig som precis innan konserten! Och nästa vecka ska vi äntligen träffa Misty Buckley igen för att fortsätta designen med våran scen - och även våran "Humanoid City" - som kommer att vara fantastiskt :)! Här har ni turnépostern, jag tycker att det är den bästa vi någonsin har haft!

#108 - Tisdagen den 3e November 2009:

Klär av sig naken av en bra anledning
...och denna gång är det inte "Tom" :)

Video - Youtube: Take your clothes off.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Aimée

Awsome!

2009-11-02 @ 19:52:11
URL: http://aimee.webblogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0