Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~31


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 6-9e November 2009.
#112 - Tisdagen den 10e November 2009:

Turnéstil
Här är en första inblick på våran HUMANOID turnéstil: kolla in dessa två exklusiva bilder på mikrofonerna som Bill kommer att använda.
 
#113 - Torsdagen den 12e November 2009

Barnminnen
Bentley Green påminner mig själv om när jag var 5 år gammal. Jag hade ett likande flytande då men i slutändan valde jag gitarren... ;) Denna lilla kille har redan några häftiga kunskaper. Respekt! 

Video - Youtube: Bentley Green - Hey Mama cover of "Dear Mama by 2pac" with own lyrics.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Siri

tuff mic, haha :D värsta discomicen xD

2009-11-11 @ 19:54:11

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0