Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~34


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 21-23e November 2009.

#119 - Tisdagen den 24e November 2009:

Hörrni, ...
... Detta måste vara den känslosammaste videon jag någonsin har sett...Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna! ;-)

Video - Youtube: Christian The Lion.
#120 - Torsdagen den 26e November 2009:

Speechless
Lady Gaga gillade vårat uppträdande på EMA så pass mycket att hon ringde mig för några dagar sedan och frågade hur vi gjorde det med ett brinnande piano och ifall de också kunde göra samma sak på hennes Speechless-uppträdande på American Music Awards. Visst, vi artister varandra och jag tycker att hon gjorde ett ganska bra jobb. Eller vad tycker ni? ;)

Video - Youtube: Lady Gaga - Bad Romance/Speechless (Live at AMA 2009).
#121 - Söndagen den 29e November 2009:

Skjut!
Som ni redan kan se på våran "Caught on Camera" DVD så är jag en bra och framgångsrik paintball spelare....men att måla är fortfarande bättre än att skjuta varandra:

Video - Youtube: Paintball Pop Art.
#122 - Tisdagen den 1a December 2009:

HAHA!

Video - Youtube: Kasabian Football Hero.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Fanneyh

Herregud va gulligt

2009-11-24 @ 19:23:28
Postat av: anna

Omg... jag dör varje gång jag ser den ;o haha, jag kan inte hålla in mina tårar xD

2009-11-24 @ 20:40:28
Postat av: sara

Gud... vi fick se den i skolan, men självklart missade jag den dagen, så min lärare sa att jag kunde ta fram den och titta på den, (skulle egentligen ha idrott men var sjuk) och gissa vem som storböla? x'']

2009-11-24 @ 21:36:23
Postat av: sara

haha aaaw ♥

2009-11-25 @ 11:59:05
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0