Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~22


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 29e Sept-3e Okt 2009.
#91 - Söndagen den 4e Oktober 2009:

Kids! 
Har ni sett den här skanalösa filmen från 90-talet? Den här videon påminner mig om scenen där "the Kids" går i en allmän pool i New York City för att bryta sig in. Bill och jag brukade också bada på nätterna och bryta sig in i pooler med vänner. Bill - klumpig som han är - skadade handen väldigt illa en gång på ett staket, han ramlade ner i leran och ända sen dess har har haft en liten svart sten under hans hud...man kan fortfarande se och känna den :D

Video - Vimeo: Mind Idea.
#92 - Tisdagen den 6e Oktober 2009: 

Topphemligt! Aldrig-tidigare-sett studio material!
Bill och jag som ni aldrig har sett oss förr i våran lilla hemstudio!

Video - YouTube: Sandra & Michael Cretu - Don't Cry.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0