Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~18


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 12-15e September 2009.
#83 - Onsdagen den 16e September 2009:

Georg?
Nej, det är inte Georg, och han kommer säkert aldrig kunna bli som honom heller ;) Denna kille har kunskap, fantastiskt!

Video - YouTube: Jean Baudin. Bass guitar Super Hero theme song.
#84 - Torsdagen den 17e September 2009: 

Detta är tortyr! 
Jag förstår verkligen dessa barn.....Jag kan inte heller vänta när jag verkligen vill ha något! Mitt favoritbarn är den som slår sig själv :D

Video - Vimeo: Oh, The Temptation.
#85 - Fredagen den 18e September 2009:

...den nya Tokio Hotel keyboarden!
Jag är säker på att ni redan har hört att vi har testat några nya saker med ljudet på vårat nya album... Synthesizer och sånt. Den här killen rekommenderar verkligen sig själv för sin skicklighet med keyboard-positionen! Tja, Georg är inte så dålig han heller med att trycka på tangenterna...;-)

Video - YouTube: Der Typ ist einfach unglaublich.

(Olika betydelser av keyboard här)

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0