[TH.com]: Sista-minuten biljetter till Toulouse!


Sista-minuten biljetter till Toulouse!

Vi har 25x2 sista-minuten-biljetter till morgondagens konsert i Toulouse. Skicka helt enkelt ett mejl till [email protected] och ha "Last Minute Toulouse" som överskrift. Skriv med erat hela namn och födelsedatum i mejlet och allt ni behöver är tur ;-] Vi kommer att informera vinnarna imorgon innan 14.00. Ha också i åtanke att skicka mer mejl än ett inte kommer att ge er större chanser att vinna och ni måste skicka erat mejl innan 10.00 [2a april] för en chans att vinna 1x2 biljetter till konserten i Toulouse. Lycka till & fortsätt rocka!!!
Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Elina hjälp mig, jag håller på att leta efter en intervju där killarna/Bill har nämnt att de ska ta en semester efter denna turné, sen ha en ny OCH SEN satsa på USA. Stämmer det svaret?

Du har ju kontakter och så, kan den "nya turnén" vara den som är i Asien. Eller finns det hopp för Europa igen?

svara i min blogg, please.

2010-04-01 @ 22:20:55
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: Stephanie

tack! Jag sitter och velar om jag ska sticka till Portugal eller inte. Ville liksom inte sumpa den här chansen direkt.. men tack för ditt svar!

2010-04-01 @ 22:59:30
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0