Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~52


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 16-22a April 2010.
#171 - Fredagen den 23e April 2010:

Så gör man en riktig rockstjärne-intervju:
...Missa inte detta häftiga stycke av musikhistoria.

Video - Youtube: 1981 David Lee Roth interview (Entertainment Tonight).
#172 - Måndagen den 26e April 2010:

Om inte det är imponerande så vet jag inte vad det är...
I skolan brukade jag tillbringa min tid med att rita på bordet. Hmmm, resultaten såg mycket ut såhär:

Video - Youtube: Artist recreates a masterpiece using a single pen.
#173 - Torsdagen den 29e April 2010:

Har någon mage...
...att fråga mig ifall jag vill ha ett långvarit förhållande? Här är mitt svar isåfall ;-)

Video - Youtube: DAN the MAN.
#174 - Söndagen den 2a Maj 2010:

Enter the Void
Genom att titta på följande klipp kan stoppa er från att tag droger, åtminstone i Tokyo. ENTER THE VOID, av Gaspar Noe:

Video - Youtube: ENTER THE VOID (trailer 2).
#175 - Torsdagen den 6e Maj 2010:

Något att tänka på...
"Space Monkey" har skapat i samarbetet med WWF (World Wildlife Fund). Musik av Ben Lee "Mother of Universe"...

Video - Youtube: Space Monkey - it's not a planet, it's our home.

Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0