(STK Steakhouse) Los Angeles, California - 21/8 2010 ~2

HQs:


Kommentarer
Postat av: sara

en fråga bara. vrf skriver du californien? =P

2010-08-22 @ 20:12:15
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Haha, jag visste att någon skulle fråga det någon gång. XD Jag tycker det stavas så fult på svenska, "Kalifornien" så därför skriver jag på engelska "California". XD Fjantigt, I know men wth.. XD

2010-08-22 @ 20:13:24
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: B

Han ser ändå rätt bra ut

2010-08-22 @ 20:18:57
Postat av: Caroline

Yep =DD Du hade rätt Elina om att dom röker Marlboro ;) Antingen äre Marlboro Light eller Marlboro Red, här på bilden i Bill´s hand kan vi se Marlboro Red =D

2010-08-22 @ 20:26:31
URL: http://tokiohotelfans.se
Postat av: bd

gud vad många som hakar upp sig på andra sidor att Bill ser tröt och ledsen ut. Han gör. Men det skulle jag också göra om jag var så långt hemifrån och med hur många kameror som helst runt mig och antagligen var väldigt tröt. Ingen kan var glad jämnt inte ens Bill <3 var det inte Bill som sa i en intervju att dom inte alltid tog upp bara bra saker utan dåliga med för att fans skulle få se att dom hade sina depiga dagar också precis som alla anndra?

jag är säker på att Bill är okej :-) hoppas han får vila ut ett tag bara ^^ <3

2010-08-22 @ 23:12:31
Postat av: Tokio

hans väst var ju inte sådär jätte snygg kanske...? :P

nu vet vi vad han röker iaf! :D

svar till bd....jag är tyvärr ganska säker på att bill är en ganska deppig person inte pga bilderna utan pga texterna i th's låtar då han skriver en stor dell av dem. Han hade inte kunnat sjunga med sån inlevelse om inte låtarna betyde ngt för honom o han skulle aldrig kunna skriva dem om han inte verkligen kände så,,,

2010-08-23 @ 12:52:42
URL: http://www.thejewellerybakery.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0