Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~76


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 12e-23e December 2010.
#269 - Fredagen den 24e December 2010:

Dåså gott folk...
Om ett tag kommer jag och Bill springa till julgranen för att få våra julklappar. Jag är riktigt nyfiken på vad min lillebror köpte till mig i år! Jag älskar snabba bilar ;-)...men för att fortsätta min egen tradition, så köpte jag inget till honom! Tack så mycket för ett fantastiskt år under 2010 och eftersom det är jul, så lottar vi ut några coola priser här. Ni kan vinna:

1) Special Edition Box by Kilian Kerner [berätta vilken box du skulle vilja ha samt din tröjstorlek]
2) Reebok Top-Down [berätta vilken skostorlek du har]
3) Tokio Hotel Merchadise Surprise Package [berätta vilken tröjstorlek du har]
4) YourReebok Voucher [det är ett kvitto för YourReebok Platform...bli kreativ där!]
5) Tokio Hotel CD Surprise Package

- För att kunna få tag i en av dessa priser, ska ni skicka ett mejl till [email protected] och du kan bli en av dessa fem lyckliga vinnare. Vänligen inkludera ditt namn, din adress, ditt land, din ålder samt vilket av priserna du skulle vilja vinna [samt storleken på skorna, tex "size 42" eller "size L" för tröjan"]

Denna lottning avslutas den 31 december 2010 kl 23.59 och alla vinnare kontaktas via mejl i början av januari 2011.

+

Link.


Link.


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.
---
Även jag önskar er alla en riktigt god jul! :) ♥


Kommentarer
Postat av: josefin mandarin

god jul!

tack för att du uppdaterar mitt TH hjärta varje dag, kram

2010-12-25 @ 00:29:26
URL: http://mkeys.blogg.se/
Postat av: Anonym

goooood juuuuuul :)))

2010-12-25 @ 11:58:53
Postat av: Emma

Frohe Weihnachten 8D ^^

2010-12-25 @ 12:44:07
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0