Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~60


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 28e Juni-12e Juli 2010.
#212 - Tisdagen den 13e Juli 2010:

Fascinerande!
För detta måste jag långsamt börja öva i mitt badkar... ;-)

Video - Youtube: Guillaume Nery base jumping at Dean's Blue Hole, filmed on breath hold by Julie Gautier.
#213 - Onsdagen den 14e Juli 2010:

Inte för er som är lättskrämda
Kolla in klippet Youtube och skicka det till era vänner ;-)

Videor - Youtube:
> Tyska versionen.
> Engelska versionen.
#214 - Torsdagen den 15e Juli 2010:

Och vinnaren är...
...PARK! Det var ett jämt race - för att vara ärlig tycker jag också att det var svårt att välja bara en. Tack för att ni röstade!


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De här vill jag se Tpom göra! ;D

2010-07-13 @ 13:55:16

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0